חנוך דאום: “דקה לפני פיגוע הדריסה, עברתי שם” • ומה המסקנה שלו?

"אי אפשר לסגור את הישראלים העומדים בתחנות מאחורי בטונדות" • "במוקדם או במאוחר, יבקשו מאיתנו להישאר נעולים בבתים, ולחכות בסבלנות שהאסלאם יחליט שעברה לו הדודא לחסל אותנו"
יוני גרין
י"ג חשון התשע"ה / 06.11.2014 10:45

דקה וחצי לפני פיגוע הדריסה השני בתוך יממה בצומת גוש עציון, בו נפצעו שלושה חיילים – אחד באורח קשה ושניים באורח בינוני – עבר במקום איש התקשורת חנוך דאום.

וזה מה שכתב בדף הפייסבוק שלו:

“בערך דקה לפני פיגוע הדריסה בגוש עציון, עברתי שם. עמדו שם בטרמפידה חיילים מחוייכים, זוג צעיר שעצר טרמפים, עוד שניים או שלושה צעירים, וחנה שם גם רכב פלסטיני ולידו עמדו שני ערבים ששוחחו בנחת, והכל היה נראה שקט כזה, כמעט אידילי.

שמתי לב לפרטים כי בדקתי אם עומד שם מישהו מאלעזר, שאוכל לקחת הביתה. אני מספר את זה, כי העובדה שהתחנה שהייתה שקטה כשחלפתי על פניה הפכה כעבור 90 שניות לזירת קרב, המחישה לי כמה אי אפשר יהיה להתמודד עם פיגועי הדריסה באמצעי הגנה בלבד.

כמו שלא ניתן היה בזמנו להעמיד מאבטח בכניסה לכל אוטובוס, כך אי אפשר יהיה לסגור כעת את הישראלים העומדים בתחנות מאחורי בטונדות, מחופרים כחיילים בשוחות.

ישראל צריכה להשיב לעצמה את הריבונות באמצעים של הרתעה וגביית מחיר, אחרת, במוקדם או במאוחר, יבקשו מאיתנו להישאר נעולים בבתים, ולחכות בסבלנות שהאסלאם יחליט שעברה לו הדודא לחסל אותנו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות