אייכלר: “כעת גם ‘משיחיים’ נוצרים ידרשו רחבה בכותל”

חבר הכנסת כינה את הרפורמים "רשעים המחללים את הצניעות בכותל", והאשים אותם בהסתה כנגד היהדות: "רוב ארגוני הריפורמים מסיתים את המימשל האמריקאי, נגד היהדות. הם מציגים בתקשורת העולמית את מתפללי הכותל, כקיצונים שיעים וכאיסלאם הקיצוני"
יוני גרין
כ"ח שבט התשע"ו / 07.02.2016 20:35

חבר הכנסת ישראל אייכלר מגיב בחריפות לפרובוקציית נשות הכותל שקיימו הנחת תפילין המונית ברחבת הכותל: “היום הוכח כי הרשעים המחללים את הצניעות בכותל המערבי, השקט לא יוכלו. החלטת הממשלה להכיר בריפורמים לא מונעת מהם לחלל את הקודש, אל מול מקום השראת השכינה.

“אלה שמקבלות כסף להילחם בחרדים ולהציג את ישראל בעולם כאיראן, לא יוותרו על הכותל המערבי ולא יסוגו לשער האשפות. לאחר הכניעה ל”נשות המוראביטאט הריפורמי”, יבואו ה”משיחיים” הנוצרים, שיצאו מזרע ישראל. אף הם ידרשו לערוך תיפלות ליד הכותל המערבי.

חבר הכנסת החרדי האשים את  הרפורמים שמסיתים נגד היהדות: “האוונגליסטים באמריקה ניצבים לצידם של תומכי ישראל במימשל האמריקאי, יותר מן הריפורמים. האם תימצא פשרה להיכנע גם להם?לעומתם רוב ארגוני הריפורמים מסיתים את המימשל האמריקאי, נגד היהדות. הם מציגים בתקשורת העולמית את מתפללי הכותל, כקיצונים שיעים וכאיסלאם הקיצוני. הם גם תומכים במחרימי תוצרת הארץ.

“הנוצרים מאמינים בתנ”ך יותר מנשות הטליתות, שאין אלוקים בלבם. בעטים יבואו גם המוסלמים ויטענו על זכות התפילה בשטח “אל בוראק”. מה יגיד בג”צ? איך אפשר להפלות בין הדתות הרבות ב”אגן הקדוש” עפ”ל. “מגילת העצמאות”, מחייבת “חופש דת” לכל הדתות. מי שקורא לירושלים העתיקה “האגן הקדוש”, איבד את הזכות לריבונות על ירושלים” – הזהיר ח”כ הרב ישראל אייכלר.

תגיות

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות