כרמל: “טמאים ומחריבי היהדות”. וידר: “מי אתה שתגיד טמא?” • צפו

עימות חריף התפתח בישיבת מועצת העיר בני ברק בין חברי המועצה יעקב וידר מהליכוד ומנחם כרמל מסיעת 'עץ' של 'הפלג' • "מי אתה בכלל שתכנה יהודים 'טמאים' ועוד בערב ראש השנה?" 
אריה ריבקינד
כ"ג אלול התשפ"ד / 26.09.2024 16:41

עימות חריף התקיים ביום שלישי  בישיבת מועצת העיר בני ברק, בין יעקב וידר, חבר המועצה מטעם הליכוד, לבין חבר המועצה מנחם כרמל מהפלג הירושלמי.

העימות החל כאשר מנחם כרמל  אמר בישיבת המועצה כי לא ישב לפגישה בלשכתו של וידר מכיוון שזהו מקום טמא, וכי מדובר במקום “שכל המהות שלו.. כל מה שמתעסקים זה להרוס את היהדות, הבחורים והישיבות”.

יעקב וידר תקף את כרמל ואמר לו: “למה אתה משקר? מי אתה בכלל שתכנה יהודים ‘טמאים’ ועוד בערב ראש השנה? תתבייש לך”. וידר הוסיף: “אין פלא שמי שמסייע בעורמה לסיאוב ולריקבון העירוני שפוגע קשות בתושבי בני ברק – גם יכנה יהודים בצורה כה מזעזעת”.

צפו בתיעוד. 

חילופי הדברים הקשים נאמרו לאחר חלופת המיילים בין השניים השבוע, כפי שפורסם לראשונה ב’חרדים 10′, הם  הטיח כרמל כי לשכתו של וידר “טמאה”, ולאחר טענותיו של וידר כי כרמל וסיעת עץ מתחזים לאופוזיציה, תוך שיתוף פעולה עם ראש העיר חנוך  זייברט – זאת במטרה למנוע מהאופוזיציה את הנציגים המגיעים לה בוועדות החשובות של העירייה, ובכך למנוע כל בקרה ופיקוח בוועדות המשפיעות באופן ישיר על תקציבי ענק, מינויי בכירים וניהול העיר.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות