צבי יחזקאלי נגד דובר צה”ל: “אתה יודע איך צריך לדבר פה בשכונה?”

הפרשן לעייני ערבים מ-I24news יוצא נגד דובר צה"ל דניאל הגרי: "דבריו נשמעים כמו דברי תבוסה. מי אלה חמאס? מי אלה חיזבאללה? ככה לא מדברים במזרח התיכון"
חרדים 10
י"ז סיון התשפ"ד / 23.06.2024 14:13

הפרשן לענייני ערבים צבי יחזקאלי מ-i24news פרש בראיון לרדיו 103 את משנתו על התנהלות המערכה הישראלית ויצא נגד דברי דובר צה”ל דניאל הגרי, כי “השמדת חמאס – זו זריית חול בעיני הציבור”.

יחזקאלי אמר: “אם אנחנו מסתכלים גם על סיפור רצועת עזה, ואני מסתכל על דברים שדובר צה”ל אמר, ואני מסתכל גם על מה שקורה בלבנון, העניין פה שבשתי הזירות הללו ישראל חותרת להסכמים”.

לדבריו, “זה ברור שעזה ייגמר באיזה סוג של הסכם ובטוח שלבנון ייגמר בסוג של הסכם, כי בלבנון לא יהיה מי שיגיד ‘אנחנו הולכים למחוץ את חיזבאללה’ במלחמה שכביכול אמורה להתרחש, לכן אני חושב שזה כבר לא משנה. אני חושב שבפועל, בשטח, ישראל כותשת את חמאס”.

בהמשך התייחס לדברי הגרי: “הם נשמעים כמו דברי תבוסה. מי שחזק במזרח התיכון לא מדבר על ההסכם של אחרי ושהוא לא יכול. אנחנו חברה דמוקרטית, חושפים את חולשתנו בפני עצמנו, נכון, אבל אנחנו צריכים תמיד להבין, מאזינים לנו, רואים אותנו, מצטטים אותנו וככה לא מדברים מנצחים. מנצח לא מדבר על הסכם, מנצח מדבר על זה שלא יהיה קיים צד כזה, אחר, להסכם, ביום שאחרי ניצחון. מי אלה חמאס? מי אלה חיזבאללה? ככה לא מדברים במזרח התיכון”.

הוא הדגיש: “אתה יודע איך דובר צה”ל בשכונה צריך לדבר? ‘תקשיב סינוואר, אתה תהיה אבק ועזה תהיה אבק ואנחנו נראה לכם על מה שעשיתם לנו ב־7 באוקטובר'”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות