השר חשף: “מערכת הקבורה מכינה את עצמה לתרחישים גדולים בצפון”

השר לשירותי דת מיכאל מלכיאלי חשף בתוכנית 'הפטריוטים' בערוץ 14: "לא הכל אפשר לומר באולפנים, אבל עושים ישיבות במשרד לשירותי דת - להיערך לדברים גדולים יותר בצפון"
חרדים 10
י"ד סיון התשפ"ד / 20.06.2024 01:54

השר לשירותי דת מיכאל מלכיאלי התראיין הערב (רביעי) בתוכנית ‘הפטריוטים’ בערוץ 14 ואמר כי משרדו, שאמון על הקבורה, מכין את עצמו לתרחישים גדולים בצפון.

השר אמר: “המשרד לשירותי דת שאמון על מערכת הקבורה מכין את עצמו לתרחישים בצפון. לא הכל אפשר לומר באולפנים, אבל עושים ישיבות במשרד להיערך לדברים גדולים יותר בצפון”.

 

מלכיאלי דחה את האפשרות שש״ס תפיל את ממשלת הימין: “מי שמכיר את יו״ר ש״ס הרב דרעי, לא רק שהוא הולך עם הימין – הוא הקים את גוש הימין כאשר בצד השני הציעו לו דף לבן שיכתוב מה שהוא רוצה. הרב דרעי הוא זה שהתאמץ במליאה בקדנציה הקודמת להפיל חוק אחרי חוק עד שממשלת לפיד נפלה. ש״ס בנתה את הממשלה הזו ובוודאי לא תפרק אותה. שהשמאל לא יבנה על כך”.

מלכיאלי התייחס גם למשבר ‘חוק הרבנים’ ואמר: “חוק הרבנים נולד כתוצאה מדו”ח חריף של מבקר המדינה על אי מינויים של רבני ערים בעשרות ערים בישראל, אני מוצף באלפי פניות מאזרחים מדוע אין לנו רב עיר בשמחה ועצב”.

“את החוק שהבאנו כל סיעות הקואליציה הכירו וחתמו עליו ופתאום חלקים מהם אומרים: לא מתאים לנו. זו לא שותפות. לצערי הרב, גורמי ימין מסויימים בכנסת, בממשלה ובתקשורת חברו לשמאל בכדי להילחם נגד הדת, חלקם מבורות, המאבק נגד החוק אמור היה להיות מגורמי שמאל – לא משותפים שלנו”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות