ראשי אגו”י פרוש ואייכלר נפגשו עם לסרי: “יוצאים לדרך בקדנציה של עשייה”

ראשי אגודת ישראל - שר ירושלים ומסורת ישראל, מאיר פרוש, ויו"ר ועדת העבודה והרווחה, ח"כ ישראל אייכלר - קיימו פגישת עבודה עם ראש העיר אשדוד ד"ר יחיאל לסרי • לאחר מכן התקיימה קביעת מזוזה וחנוכת הלשכה החדשה של יו"ר סיעת אשדוד התורנית, אפרים וובר
חרדים 10
ד' סיון התשפ"ד / 09.06.2024 23:18

ראשי אגודת ישראל – שר ירושלים ומסורת ישראל, מאיר פרוש, ויו”ר ועדת העבודה והרווחה, ח”כ ישראל אייכלר – קיימו היום (ראשון) פגישת עבודה עם ראש העיר אשדוד ד”ר יחיאל לסרי. בפגישה השתתפו יו”ר סיעת ‘אשדוד התורנית’ חבר המועצה אפרים וובר וחבר המועצה יהושע טננהויז.

ראש העיר הודה לשניים על התמיכה מתחילת הדרך והדגיש את מחויבותו לשירות משותף של כלל תושבי העיר, יחד עם נציגי הסיעה, לטובת העיר אשדוד ותושביה.

השר פרוש וח”כ אייכלר הדגישו בפני ראש העיר כי הם עומדים לרשות העיר אשדוד ובכוחות משותפים ניתן לפעול רבות לטובת העיר. ח”כ אייכלר העלה בפגישה את יכולתה של  אשדוד להיות פתרון למצוקת הדיור החרדית וסיכם עם ראש העיר כי יפעלו יחד לקדם את הנושא.

לאחר מכן התקיימה קביעת מזוזה וחנוכת הלשכה החדשה של יו”ר סיעת אשדוד התורנית, אפרים וובר, בהשתתפות ראשי ונציגי קהילות הקודש בעיר, שבאו להשתתף בהתנעת קדנציה נוספת של עשייה למען העיר אשדוד, ברוחנית וגשמיות.

במפגש מיוחד שהתקיים עם עשרות ראשי ונציגי הקהילות באולם מועצת העיר, הציגו הנציגים המקומיים את ההישגים הקואליציוניים שיאפשרו לסיעה לשרת את ציבור הבוחרים באופן מיטבי בחמש השנים הקרובות.

יו”ר ועדת העבודה והרווחה ח”כ ישראל אייכלר ניצל את ההזדמנות לברך שוב את ראש העיר על בחירתו מחדש, בתמיכת אגודת ישראל, ועל הקמת הקואליציה. הוא ציין את חנוכת לשכתו של חבר המועצה הרב וובר ואמר: “אחרי 25 שנה של שליחות ציבורית, בוודאי שמן הראוי שלהרב וובר יהיה משכן קבע בבניין העירייה, ואני בטוח שהוא יחד עם הרב טננהויז והרב כהן ארזי יעמדו היטב על מילוי צרכיהם של תושבי העיר בכלל וציבור הבוחרים שלנו בפרט”.

אייכלר הוסיף: “יחד עם ראש העיר נמשיך לעמוד על כך שהעיר אשדוד תהיה חלק משמעותי בפתרון למצוקת הדיור בכלל ולציבור החרדי בפרט. ראש העיר גיבש תוכנית עבודה מקצועית להוספת אלפי יחידות דיור בעיר, ועלינו לסייע ברמה הארצית לקידומה. הבהרנו לראש העיר שכלל הסיעות החרדיות בעיר משלבות ידיים למען המטרה החשובה הזו”.

אייכלר הדגיש גם את הצורך החיוני בהקצאת מבני ציבור עבור מוסדות החינוך. גם כאן ציין את המחויבות הכלל סייעתית של המפלגות החרדיות למען המטרה: “נכון שכל סיעה מייצגת קהילות קדושות עם צרכים ספציפיים, אבל לכולנו יחד יש מטרה עליונה משותפת”.

יו”ר שלומי אמונים השר מאיר פרוש הוסיף: “ביקשתי את ההתכנסות הזו של ראשי ונציגי הקהילות כאן כדי לחזק את המחויבות שלנו לשרת אתכם ואת התושבים שאתם מייצגים. לצד הנציגים המקומיים, גם אני וגם הרב אייכלר עומדים לשירותכם בכל עת, גם כהכרת הטוב על פעילתכם למען הסיעה וגם מתוך מחויבות כשליחי ציבור.

“בפגישתנו עם ראש העיר סיכמנו על המשך שיתוף הפעולה המבורך שמוביל לקידומה והתפתחותה של העיר אשדוד לטובת כולם. ד”ר לסרי הינו איש עשייה מוכח עם קבלות שימשיך בעז”ה עוד שנים רבות לנהל את העיר באחדות בשלווה בין כלל הקהלים ומתוך דאגה אמתית לצרכי כל אחד ואחד”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות