בני גנץ גינה בשפה רפה את יו”ר העבודה ויאיר גולן ענה: שב בשקט!

יו"ר מפלגת העבודה החדש התייחס לסערה סביב קריאתו שלא לשרת במילואים עד שהממשלה תתחלף - וסירב להתנצל • גנץ: קורא לחברי לנשק יאיר גולן, ולכל ההנהגה: השאירו את צה"ל מחוץ למחלוקת • גולן: בחרת להעניק חגורת מגן לנתניהו
אריה ריבקינד
כ"ב אייר התשפ"ד / 30.05.2024 14:54

אחרי כמעט יממה: יו”ר המחנה הממלכתי השר בני גנץ נזכר גם הוא לגנות היום (חמישי), אם כי בשפה רפה, את קריאת ההמרדה של יו”ר מפלגת העבודה החדש, ח”כ לשעבר יאיר גולן, שלא לשרת במילואים עד שהממשלה תתחלף.

הגרלת ביניים על 120,000 ש”ח – לנרשמים להגרלת ס”ת של יד לאחים

גנץ אמר: “חובה להתייצב לשירות סדיר ומילואים, הרמטכ”ל הוא הדרג הפיקודי העליון של הצבא. לא מסרבים פקודה, לא מסרבים להתייצב – ונוהגים אך ורק לפי הפקודות. זה נכון לכל חלקי החברה הישראלית. אני קורא לחברי לנשק יאיר גולן, ולכל ההנהגה: השאירו את צה”ל מחוץ למחלוקת, עמוקה ככל שתהיה”.

יאיר גולן הגיב לו: “בני גנץ, מי שבחר להעניק חגורת מגן לנתניהו, לשבת בממשלה לאומנית, משיחית וקיצונית, שמפקירה את החטופים, מסכנת את הלוחמות והלוחמים, פוגעת בביטחון, מפנה חבלי מולדת בצפון ובדרום, מחריבה את הכלכלה ופוגעת באופן אנוש ביחסי החוץ של ישראל – מי שנתן יד לכל אלה שישב בשקט! אנחנו נחזיר את הביטחון והתקווה לישראל”.

הפרשן אריאל כהנא מ’ישראל היום’, כתב: “בתוך שלושה ימים בלבד מכיבוש בסערה של מפלגת העבודה, יאיר גולן הצליח להיתפס בסרטון הקורא לסרבנות, להיכנס לעימות עם בני גנץ והאב השכול, השר לשעבר יזהר שי, ולחטוף על הראש מגדעון סער. כל עוד זה הפרטנר העתידי בממשלה לאומית שמתיימרת להחליף את נתניהו, שלטונו מובטח לנצח”.

גולן התייחס בצהריים לסערה סביב קריאת ההמרדה שלו – וסירב להתנצל.

“ביממה האחרונות אני מותקף על ידי נתניהו ומכונת הרעל הביביסטית ושלוחיה בערוץ 14, בתחנות הרדיו, ברשתות ובכל מקום שהם מחדירים את הרעל, ההסתה והפלגנות שלהם”, כתב גולן.

גולן הבהיר: “אנחנו לא מפחדים! לא מפחדים ממכונת הרעל, לא מפחדים מהאיומים ומההסתה, לא מפחדים מהשימוש הפוליטי הנפסד והבלתי חוקי במשטרת בן גביר.

“אנחנו לא ניתן למושחתים, קיצוניים וחסרי אחריות שמובילים את ישראל לתהום להמשיך ולספסר בדמנו. נגמרו הימים שמיעוט קיצוני מהלך אימים על הרוב המתון. נגמרו הימים ששלוחיהם הקיצוניים יורים בגבנו ומפעילים טרור פולטי.

“אנחנו נחושים מתמיד להמשיך קדימה, להשיב את הביטחון והתקווה, להחזיר את ישראל למסלולה, לחזק את הדמוקרטיה, להשיב את הסולידריות ולבנות מחדש את מה שממשלת ההרס חרבה”.

 

אמש פורסם בערוץ 14, כי גולן אמר בכנס: “זוכרים את מכתב המילואימניקים? האיום הכי קטן באי ציות אזרחי הכניס את נתניהו ללחץ מטורף. למה אנחנו לא עושים בזה שימוש הרבה יותר נרחב?”, תהה גולן בפני המשתתפים.

כשנשאל מה מבחינתו כולל המושג ‘אי ציות אזרחי’ ענה גולן: “זה למשל לא לעשות מילואים עד שהממשלה מתחלפת”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות