“גלגל מהמדרגות”: על בנצי גופשטיין נגזרו 260 שעות תועלת לציבור

בית המשפט גזר על בנצי גופשטיין, 260 שעות של עבודות לתועלת הציבור ומאסר על תנאי של 4 חודשים • זאת עקב ההשוואה בעצרת הזיכרון למאיר כהנא של הערבים לסרטן • גופשטיין: "אמשיך להגיד את האמת שלי, גם אם זה לא מוצא חן בעיני הרפורמים וחבריהם בפרקליטות"
חיים טוויל
ו' ניסן התשפ"ד / 14.04.2024 16:36

בית משפט השלום בירושלים גזר על יו”ר ארגון להב”ה, בנצי גופשטיין, 260 שעות תועלת לציבור ו-4 חודשי מאסר על תנאי למשך שלוש שנים. זאת לאחר שבית המשפט זיכה את גופשטיין מכל סעיפי האישום שייחסה לו הפרקליטות – מלבד סעיף אחד בו הורשע.

גופשטיין הורשע בחודש ינואר בהסתה לגזענות, לאחר שהישווה בעצרת הזיכרון לרב מאיר כהנא בין ערבים למחלת הסרטן.

בעצרת שבעקבותיה הוגש נגדו כתב אישום טען: “האויבים שבתוכנו הם סרטן – אין מקום שאין לסרטן הזה גרורות. אותן גרורות שעוד הרב כהנא הזהיר אותנו. הסרטן הזה המסוכן של הדו קיום, ובתוך הממשלה יש כל מיני שרים עם כיפה ובלי כיפה שמעודדים את הדו קיום, נותנים להם לשרוד, מכניסים אותם להיי טק ונותנים להם להיות רופאים”.

הוא הוסיף: “המוקד של הסרטן הזה הוא הראש, הגרורה הכי גדולה שיש, והראש הוא הר הבית. הר הבית זה הגידול הכי גדול של הסרטן וכל עוד ממשלת ישראל לא תתעשת ותוריד את הגידול הזה מהר הבית לא נצליח להביא את המדינה לגאולה השלמה”.

במקביל זוכה גופשטיין מארבעה אישומים אחרים של התבטאויות נגד ערבים. בין היתר צוטט כאומר: “יש להעלות את הערבים על אוטובוסים, תהיה מלחמה, יהרגו עוד יהודים ובסוף יעשו את זה. ערבים הם אויבים ואם הם אויבים אז מותר לפגוע בהם”.

הפרקליטות ביקשה לגזור על גופשטיין עבודות שירות, אך גופשטיין הודיע כי יסרב לעבודות שירות, ובסופו של דבר החליט ביהמ”ש על שעות לתועלת הציבור.

גופשטיין הגיב על ההחלטה: “ההר הוליד עכבר. לאחר 4 שנות חקירה, בהן הרפורמים והפרקליטות עשו יד אחת וקיוו לשלוח אותי לשנים ארוכות בכלא, בסופו של דבר אפילו בית המשפט גלגל אותם מכל המדרגות, כאשר הובן כי מדובר בכתב אישום שנולד מסיבות פוליטיות בלבד”.

הוא הוסיף: “גם על הפסיקה המטילה עליי שעות לתועלת הציבור בכוונתי לערער. הדברים שאמרתי היו התרעות עובדתיות מפני סכנת האויב הערבי, שקרסו לנגד עיני כולנו בשבעה באוקטובר. אני אמשיך להגיד את האמת שלי, גם אם זה לא מוצא חן בעיני הרפורמים וחבריהם בפרקליטות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות