זה הדור הבא של הנוח’בות? ילדים צעדו עם רובי M16 בלב כפר בורקה בשומרון

הצעדה נערכה ברחוב המרכזי בכפר, כשהמסר שהעבירו הילדים המוסתים: יש לשחוט את היהודים ברגע שתוכלו • בחודשים האחרונים עמדו תושבי הכפר מאחורי שורת פיגועים כנגד אזרחים וכוחות הביטחון מטה נלחמים על החיים: "הדור הבא של הנוח'בות מסתובב חופשי"
חיים טוויל
ד' ניסן התשפ"ד / 12.04.2024 11:56

בלב הכפר בורקה שבשומרון נערכה השבוע צעדת טרור בה השתתפו עשרות ילדים בתהלוכה בה נשמעו הקריאות: “הניפו חרב מול חרב – אנו אנשי מוחמד דף” ו”תגידו לכלב השב”כ – בא זמן חילופי האש”.

הכפר בורקה, הממוקם סמוך לישוב חומש, מוביל בחודשים האחרונים שורת פיגועים כנגד אזרחים וכוחות הביטחון.

הצעדה נערכה לאור יום באחד מהרחובות המרכזיים בכפר. המסר שהעבירו הילדים המוסתים – שנשאו רובים דמויי M16 – המבקשים לחקות את מעשי חמאס בשבעה באוקטובר הוא ברור: יש לשחוט את היהודים ברגע שתוכלו.

עד כה לא דווח על מעצר או עיכוב לחקירה של אחד מהמחבלים הצעירים.

בכפר בורקה פועלת בחודשים האחרונים תשתית טרור ענפה שכבר הוציאה שורת פיגועי מטענים ובקבוקי תבערה כנגד כוחות צה”ל ותושבים מחומש, בהם נפצעו מספר חיילים ותושב מפיצוץ מטענים על הכביש הראשי.

במטה ‘נלחמים על החיים’ שמוביל את המחאות כנגד הטרור ביו”ש ממשיכים להאשים את אלוף הפיקוד יהודה פוקס בכך שלכאורה אינו עושה די כדי לעצור את המחבלים, כאשר “הדור הבא של הנוח’בות מסתובב חופשי”, בעודו ממשיך במעצרים המנהליים לישראלים.

“המקרה הזה מעניק הצצה נוספת להלך הרוח במערכת הביטחון ביו”ש בראשה עומד האלוף פוקס, שרואה בנערים יהודים סכנה לביטחון המדינה יותר ממחבלים מרצחים. אם מאז שמחת תורה האמון הציבורי בראשי מערכת הביטחון גם כך נפגע קשות, מדיניותו של פוקס שהולכת ונחשפת מיום ליום אמורה להדיר שינה מעיניו של כל אזרח ואזרח במדינת ישראל”,

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות