אחרי מהומה בהדסה: מחבל נוח’בה הועבר למתקן רפואי בשדה תימן

לאחר הסערה שחולל הרצל חג'אג', אב שכול, - המחבל הועבר למתקן רפואי בשדה תימן • משרד הבריאות: "לא נמנע טיפול נקודתי שלהם בבית חולים כאשר הצבא מעלה צורך מבצעי חיוני" • מארגנת המחאה: "תודה לאנשים היקרים שנותנים את המידע כדיי שנוכל להלחם בבזיון הזה!"
חיים טוויל
ב' ניסן התשפ"ד / 10.04.2024 18:38

בעקבות הסערה שהתחוללה היום (רביעי)  ב’הדסה הר הצופים’ בירושלים, בגלל אשפוזו של מחבל נוח’בה  של חמאס – משרד הבריאות מסר כי המחבל הועבר למתקן רפואי בשדה תימן.

ללקוחות חדשים: הלוואת חג מיוחדת – 30,000 שקלים ללא ריבית

ממשרד הבריאות נמסר: “המדיניות שלנו ברורה – לא לאפשר הכנסת מחבלים לבתי חולים בישראל. לכן הוקם מתקן צבאי ייעודי שהוקם בשדה תימן שטיפל ומטפל עד כה. אך עם זאת, משרד הבריאות לא ימנע טיפול נקודתי כאשר הצבא מעלה צורך מבצעי חיוני, לרבות צורכי חקירה מצילי חיים, והמקרה מקבל אישור של אנשי מקצוע רפואיים מוסמכים”.

המהומה פרצה מוקדם יותר היום בבית החולים כאשר הרצל חג’אג’, אב שכול הגיע למקום, התעמת עם אנשי צוות ומאבטחים – ודרש: “תוציאו את המחבל מפה”

שירן מירזאי, חברת מועצת מעלה אדומים מטעם ‘עוצמה יהודית’, שארגנה את המחאה בבית החולים חגגה: “הצלחנו! מהשניה שקיבלתי את ההודעה על מחבל נוחבה בהר הצופים לא עצרתי לרגע. שמחה לבשר לכם שברגע זה מחבל הנוח’בה הועף מבית החולים הדסה הר הצופים!!!! מעבירים אותו למתקן רפואי בשדות תימן ימח שמו ושם זכרו”.

היא הוסיפה: “תודה רבה לכל מי שלקח חלק ובמיוחד להרצל חג׳ג׳ התותח, אלירן פרנקו ושלומי אלקלעי האלופים! ותודה לאנשים היקרים שנותנים את המידע כדיי שנוכל להלחם בבזיון הזה! עם ישראל חי על אפם וחמתם של כל שונאי ישראל!”.

מבית החולים הדסה נמסר: “כל עציר בטחוני המטופל בבתי החולים בישראל מובא באחריות ובהחלטת משרד הבריאות, גורמי הביטחון או הצבא. הדסה לא מעודכנת בפרטי מעצרו ונסיבותיו של עציר כזה או אחר ובוודאי שאינה מהווה צד כלל באשר להחלטה היכן יטופל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות