“ברזובסקי”: שב”כ חושף מי עומד מאחורי שליחת זר האבל למשפחת אלבג

למשפחתה של התצפיתנית שנחטפה לירי אלבג נשלח בסוף השבוע גלגל פרחי אבל • שב"כ: סבירות גבוהה שגורמים איראניים עומדים מאחורי המשלוח • הזר הוזמן ממספרי טלפון פיקטיביים שלא קיימים, ובתחילה שם המזמין היה "ברזובסקי"
חיים טוויל
כ"ח אדר ב' התשפ"ד / 07.04.2024 14:31

מבדיקה ראשונית של שב”כ עולה החשד, כי הגורמים שעומדים מאחורי משלוח זר הפרחים לבית משפחתה של התצפיתנית החטופה לירי אלבג, הם בסבירות גבוהה גורמים איראניים.

סיור פנורמי באוטובוס קומותיים עם גג פתוח בירושלים? קבלו בחינם

לפי דיווח בחדשות 13, הזר הוזמן ממספרי טלפון פיקטיביים שלא קיימים, ובתחילה שם המזמין היה “ברזובסקי”, כשם המשפחה שאיתו נולד ראש שב”כ רונן בר.

לאחר שחנות הפרחים ביקשה לאשר את ההזמנה, המזמין נעלם למשך יממה, ואז ההתכתבויות עברו למייל. שם השולח הופיע במייל כ”רן גואילי”, כשמו של שוטר שגופתו מוחזקת בעזה. כל חומרי ההתכתבות הועברו לשב”כ ולמשטרה..

חקירת האירוע נמשכת.

משפחתה של התצפיתנית שנחטפה ב-7 באוקטובר קיבלה ביום שישי גלגל פרחי אבל ועליו הכיתוב: “יהי זכרה ברוך. כולנו יודעים שהמדינה היא החשובה ביותר”.

בעל חנות הפרחים טען שהעביר כבר ביום שישי את הפרטים של המזמין למשטרת כפר קאסם. לדבריו, לא זיהה את השם, אך הבין שמשהו לא בסדר כשהבן שלו העיר לו שמדובר בחטופה.

אימה של לירי, שירה, הגיבה מוקדם יותר היום לאירוע ברשת ב: “זה פשוט לא נתפס, אנחנו פשוט מזועזעים. זה גם כך נורא וזה סיוט שאנחנו עוברים בחצי שנה. כאילו, אין לי מילים, אני רק בוכה, למה אנחנו צריכים להתמודד עם זה?”

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות