למשפחת החטופה נשלח זר: “יהי זכרה ברוך, המדינה חשובה יותר”

למשפחתה של התצפיתנית שנחטפה לירי אלבג נשלח בסוף השבוע גלגל פרחי אבל • אביה: "אין לי מילים, אני בקריסה" אמה: "אנחנו פשוט מזועזעים. זה גם כך נורא וזה סיוט שאנחנו עוברים בחצי שנה" • המשטרה פתחה בבדיקה
יוני גרין
כ"ח אדר ב' התשפ"ד / 07.04.2024 12:44

מרתיח: משפחתה של התצפיתנית לירי אלבג, שנחטפה מבסיס נחל עוז ב-7 באוקטובר, קיבלה ביום שישי האחרון גלגל אבל עם פתק – ועליו נכתב: “יהי זכרה ברוך. כולנו יודעים שהמדינה היא החשובה ביותר”.

סיור פנורמי באוטובוס קומותיים עם גג פתוח בירושלים? קבלו בחינם

המשטרה חוקרת את המקרה, כשבשלב זה טרם ברור מי עומד מאחורי המשלוח.

מהמשטרה נמסר: המשטרה פתחה בבדיקה עם קבלת תלונה מקוונת בסוף השבוע מרבש”צ ישוב בשרון, על כך שהגיע משלוח ‘גלגל זר לוויה’ אל בית משפחתה של חטופה שטרם שבה. עם קבלת התלונה, הועברה לבחינת גורמי המקצוע באגף לחקירות ומודיעין, לצד ניהול פעולות ראשוניות על ידי יחידת הפשיעה המקוונת של מחוז מרכז.

בעל חנות הפרחים טוען כי העביר כבר ביום שישי את הפרטים של המזמין למשטרת כפר קאסם. הוא אומר שלא זיהה את השם, אך הבין שמשהו לא בסדר כשהבן שלו העיר לו שמדובר בחטופה.

אלי אלבג, אביה של לירי, אמר בשיחה עם חדשות 12: “אין לי מילים, אני בקריסה”.

שירה, אימה של לירי, הגיבה לאירוע ברשת ב: “זה פשוט לא נתפס, אנחנו פשוט מזועזעים. זה גם כך נורא וזה סיוט שאנחנו עוברים בחצי שנה. כאילו, אין לי מילים, אני רק בוכה, למה אנחנו צריכים להתמודד עם זה? למה הילדות שלי צריכות לקום בבוקר לדבר הזה? למה הבן שלי בבית ספר עכשיו צריך להתמודד עם זה?

“זה חלק מתהליך שהיה בתחילת 7 באוקטובר, זה היה ממש בהתחלה והרגשנו את זה מאוד, ואחר כך הוא הלך ונעלם ושמחנו, כי הרגשנו שבאמת כל העם איתנו”, אמרה אימה של החטופה, “לצערי הוא חוזר עכשיו. למה משליכים עכשיו על משפחות החטופים את כל הבעיות שיש במדינת ישראל? כאילו אנחנו צריכים עכשיו לבוא ולתקן הכול. עכשיו אנחנו צריכים להתמודד גם עם כל ההפגנות שהן כביכול באשמתנו וכל מה שקורה עם ראש הממשלה, הכול באשמתנו. אני אשמה שחטפו לי את הילדה מבסיס צבאי שלא היה מוגן?”

מטעם מטה משפחות החטופים נמסר: “מטה משפחות החטופים מגנה בתוקף את ההתנהגות האלימה נגד משפחתה של לירי אלבג, ובהובלת קב”ט המטה תיפתח חקירה בנושא עד למיצוי הדין. מטה המשפחות ימשיך להיאבק עד לחזרתה של לירי, וכל שאר החטופים, לביתם לשיקום או קבורה בכבוד”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות