הלוחמים עילאי צעיר ואמיתי אבן שושן הי”ד נפלו בחאן יונס

סמל עילאי צעיר הי"ד, בן 20, תושב הישוב קידר • אמיתי אבן שושן הי"ד בן 20 ממושב עזריאל • אמיתי הוא הנופל ה-19 מהישיבה בעלי • ראש מועצת גוש עציון ספד לעילאי: "גוש עציון מצדיע לך ומודה לך על מסירות הנפש הגדולה שהקרבת למעננו בכדי שנוכל להמשיך לחיות בארץ הזאת"
חיים טוויל
כ"ח אדר ב' התשפ"ד / 06.04.2024 22:53

שני לוחמי צה”ל – סמל עילאי צעיר הי”ד ואמיתי אבן שושן הי”ד – נפלו בשבת בקרבות ברצועת עזה.

המועצה אזורית גוש עציון הודיעה הערב (מוצאי שבת) על נפילתו של סמל עילאי צעיר הי”ד, בן 20, תושב הישוב קידר, בקרב בדרום רצועת עזה.

עילאי הי”ד, לוחם בהכשרה בבה״ס לקומנדו בחטיבת הקומנדו, הוא בנם של יפה וארז, אח של שילה, יעל ונבו.

הוא למד בישיבה תיכונית במעלה אדומים. חבריו ובני משפחתו מספרים שהיה בחור שקט וצנוע, הראשון לעזור ומלא במידות טובות, אהב את הארץ ולטייל בה.

ראש מועצת גוש עציון, ירון רוזנטל, ספד: “איבדנו לוחם אמיץ, בחור ערכי וצנוע. תנחומי למשפחה היקרה ולכל בית קידר. עילאי, גוש עציון מצדיע לך ומודה לך על מסירות הנפש הגדולה שהקרבת למעננו בכדי שנוכל להמשיך לחיות בארץ הזאת. יהי זכרך ברוך”.

הרב ברק עוקבי, ראש מכינת ‘מעוז’ בלוד ספד בשיחה עם ערוץ 7 לתלמידו: “עילאי היה עדינו העצני כפשוטו, משפחה מיוחדת של גרי צדק, היה באמת נשמה טהורה, עדין נפש ולוחם עז, אהוב על כולנו, אהוב על הבריות בצורה מאוד מיוחדת, בן תורה, אהב את התורה, יצא להילחם מכוח התורה ומכוח אהבת ישראל העצומה שהייתה לו.

“היה תלמיד ענק, פשוט תלמיד ענק. עם ישראל באמת זכה ללוחם גדול, מחילותיו של דוד המלך, לוחם ביחידת אגוז. כל כך שמח שהגיע לשם ובכל הזדמנות שהיה יכול להגיע למכינה, כמו בימי שישי לפני שנסע הביתה, הספיק ללמוד עוד מהר”מים שלו, יצא מכוח התורה להילחם למען תקומת ישראל, נשמה טהורה”.

מועד הלווייתו טרם פורסם.

המועצה אזורית לב השרון הודיעה על נפילתו בקרב ברצועת עזה, של אמיתי אבן שושן הי”ד “אשר חרף את נפשו למען ההגנה על ביטחון מדינת ישראל”.

אמיתי הי”ד, בן 20 ממושב עזריאל, נפל בקרב בחאן יונס.

היה בוגר תנועת הנוער ‘בני עקיבא’ סניף עזריאל. למד בישיבה הגבוהה בישוב עלי שבחבל בנימין.

הוא הנופל ה-19 מהישיבה בעלי.

הלוויה תצא ביום ראשון בשעה 12:00 מבית המשפחה, רחוב התאנה 138 מושב עזריאל – לבית העלמין הצבאי המשותף.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות