אמסלם צעק על היועמ”שית: ‘את האסון של המדינה, את אויבת העם”

בישיבת הקבינט תקף השר מהליכוד את בהרב-מיארה: "את עושה אכיפה בררנית ומסכנת את חיי ראש הממשלה" • נתניהו השתיק את אמסלם: "תדברו בצורה עניינית"
חרדים 10
כ"ו אדר ב' התשפ"ד / 05.04.2024 16:05

השר לשיתוף פעולה אזורי דודי אמסלם זעם אמש (חמישי), במהלך ישיבת הקבינט המדיני-ביטחוני, על היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב-מיארה – בגלל הפגנות השמאל נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו.

“את עושה אכיפה בררנית ומסכנת את חיי ראש הממשלה. את האסון של המדינה, את אויבת העם”, הטיח ביועמ”שית.

לפי דיווח של איתמר אייכנר באתר ynet, ראש הממשלה נתניהו השתיק את אמסלם וביקש ממנו לדבר בצורה נאותה: “אם יש לכם הערות, אתם צריכים לדבר בצורה עניינית ומכובדת”.

השר בני גנץ  הגן על בהרב-מיארה, ביקש מאמסלם לדבר בדרך ארץ וציין בפניו שזה לא מקובל מבחינתו שהוא תוקף עובדי ציבור.

היועצת המשפטית לממשלה התערבה: “אנחנו מדינה עם חופש ביטוי, תנו לו להגיד מה שהוא רוצה”.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הצטרף לביקורת של אמסלם על אכיפה בררנית, וסיפר כי לא מזמן היה בסיור בכלא נווה תרצה לנשים וראה שם אסירה מבוגרת.

כששאל מי זו, השיבו לו שמדובר באילנה ספורטה, ששלחה מכתבים עם קליע של רובה לאשתו ולבנו של נפתלי בנט. “הייתי בהלם שהיא עדיין בכלא, כשאחרים שמסכנים את חיי ראש הממשלה משוחררים באותו רגע”, אמר השר.

שר האוצר בצלאל סמוטריץ’ שאל את נתניהו אם הוא יכול לתרגם את הדברים מההודעה של ביידן. נתניהו תרגם לעברית את עיקרי הדברים, וכמה שרים גיחכו על האנגלית של סמוטריץ’ – ואמרו בהומור “גרנדמייזר” – תזכורת לנאומו המביך של שר האוצר באנגלית ב-2023 במהלך כנס בוושינגטון.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות