פיגוע דריסה בשרון: ארבעה שוטרים נפצעו קשה וקל, המחבל חוסל

רכב שנסע בפראות בסמוך ליישוב ככוכב יאיר שבשרון פגע בשוטרים, שפונו לקבלת טיפול רפואי בבתי החולים בילינסון ומאיר • לאחר הדריסה: המחבל הגיע למחסום תאנים, יצא מהרכב כשהוא חמוש בסכין, ניסה לדקור מאבטחים - ונוטרל במקום • המחבל - אזרח ישראלי מטירה בן 26
חיים טוויל
כ"ד אדר ב' התשפ"ד / 03.04.2024 08:42

ארבעה שוטרים נפצעו, אחד מהם באורח קשה, בפיגוע דריסה הלילה (רביעי) סמוך לכוכב יאיר.

מה לעשות כדי לקבל את ההנחה? איך מעדכנים פורפיל? • כל השו”ת

לאחר הדריסה, המחבל – והב שביטה, ערבי-ישראלי בן 26 מטירה – הגיע חמוש בסכין למעבר 109 סמוך לאלפי מנשה, ניסה לדקור מאבטחים – וחוסל.

בתחילה דווח על הימצאותו של מחבל נוסף בשטח, אך לאחר סריקות של כוחות המשטרה נשלל החשד להימצאות מחבל שני.

אחד השוטרים שנדרסו נפצע באורח קשה, שוטר נוסף נפצע באורח בינוני ושניים באורח קל.

הפצועים פונו לבתי החולים בילינסון בפתח תקווה ומאיר בכפר סבא.

הפרמדיקים של מד”א אמיר דהרי ואייל דוידזון שהגיעו לזירת הדריסה, סיפרו:”הגענו למקום וראינו בשולי הכביש ועל המדרכה ארבעה פצועים שוכבים במרחק אחד מהשני, צעיר כבן 24 היה בהכרה מעורפלת וסבל מחבלות בראש ובגפיים, גבר כבן 46 היה בהכרה מלאה וסבל מחבלות בראש ובגפיים וגבר ואשה בהכרה מלאה.

“הענקנו להם טיפול רפואי מהיר בשטח ופינינו אותם תוך המשך טיפול לבית החולים כשמצבו של אחד קשה והשאר בינוני וקל”.

משפחת הנהג שדרס את השוטרים טענו כי התריעו מראש שיש לו לקות נפשית, וכי הוא עלול לפגוע בעצמו או באחרים. לטענת המשפחה, כ-10 דקות לפני הפיגוע, אחיו של המחבל יצר קשר עם מוקד 100 של המשטרה, ודיווח שאחיו נמצא בהתקף פסיכוטי ומאיים להתאבד. האח, בן 26 תושב טירה, לקח את הרכב של אחותו ויצא מהבית.

מפקד מחוז מרכז, ניצב אבי ביטון, קיים הערכת מצב מיוחדת בזירת הפיגוע והטיל את החקירה על ימ”ר מרכז. “מדובר במחבל תושב טירה בן 26 שהגיע עם רכבו, דרס שני שוטרים של תחנת טירה ו-2 שוטרות מג”ב”, מסר ביטון בזירה. “הוא המשיך בנסיעה למעבר תאנים, יצא מהרכב לכיוון המאבטחים כשבידו סכין. המאבטחים היו עירניים, חתרו למגע – וחיסלו את המחבל. האירוע הסתיים”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות