לפיד תקף את היציאה לפגרה – אבל בשבוע שעבר הוא היה 0 שעות

יו"ר האופוזיציה תקף הבוקר את היציאה לפגרה של הכנסת, אך מתברר כי הוא כמעט ולא מופיע במשכן: בחודש החולף הוא נוכח במליאה רק כ-31 שעות - והפך לשיאן ההיעדרויות • גולש: "אתה בפגרה כל השנה מה פתאום נתפסת על זה?"
אריה ריבקינד
כ"ב אדר ב' התשפ"ד / 01.04.2024 12:14

הצביעות נחשפת: יו”ר האופוזיציה, ח”כ יאיר לפיד, דורש בימים האחרונים לבטל את פגרת הקיץ בשל הלחימה – והבוקר (שני) הצהיר כי מפלגתו, יש עתיד, תלחם לביטול הפגרה.

מי זה הנגיד ר’ אהרן שליפא הופיע אצלו בחנוכת הבית? • צפו עד הסוף

לפיד כתב בחשבון הטוויטר שלו:  “היום מתחיל השבוע האחרון של הכנסת לפני הפגרה. זו הזיה שהכנסת יוצאת לפגרה בימים כאלה. לחטופים אין פגרה, ללוחמים בעזה אין פגרה. יש עתיד תלחם עד הרגע האחרון לביטול הפגרה – עוד לא מאוחר מדי לחברי לקואליציה להתעשת”.

הוא הוסיף: “אם הקואליציה הגרועה והכושלת בתולדות המדינה תתעקש לצאת לנופש. הח”כים של יש עתיד ממשיכים לעבוד. אנחנו והצוותים שלנו נעמוד לרשות הציבור גם בפגרה”.

אלא שמבדיקה עולה, כי לפיד הוא משיאני ההיעדרויות בכנסת. כך למשל, בשבוע שעבר – בין 24.03 ל-30.03 – שהיה מקוצר בשל פורים, לפיד רשם נוכחות של 0 שעות.

‘הבודקים’ הגיבו: “בדקנו – במהלך החודש החולף (1-31 במרץ), הפך יאיר לפיד לשיאן ההיעדרויות בכנסת מבין הח״כים, ונוכח במליאה רק כ-31 שעות במצטבר. שני רק לח״כ מנסור עבאס”.

ח”כ צבי סוכות מהציונות הדתית הגיב לו: “באמת עבודה חשובה הכנסת. למה היית בכנסת בשבוע הקודם 00:00 שעות ודקות?”

עומר אריכא, עורך אתר מידה הגיב: “אתה בפגרה כל השנה מה פתאום נתפסת על זה? אתה פיזית אף פעם לא בכנסת”.

הגולש מוני הגיב: “קודם תגיע לכנסת בכלל! אתה בפגרה כל השנה, לא תרגיש בהבדל. אתה עושה כנסת כמו שעשית צבא: בכאילו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות