השר גלנט: מחבלים בכירים מסגירים עצמם ומספרים שחמאס מתפרק

שר הביטחון בהערכת מצב באוגדה: "דברי המחבלים מחדרי החקירות מספרים את הסיפור של החמאס: הארגון מתפרק מבפנים. המחבלים עצמם מעידים שהם לא יכולים לשאת יותר בעומס הזה"
חיים טוויל
כ"א אדר ב' התשפ"ד / 31.03.2024 19:01

שר הביטחון יואב גלנט קיים הבוקר (ראשון) הערכת מצב במפקדת אוגדה 98, וקיבל סקירה ממפקד האוגדה תת-אלוף דן גולדפוס על המאמצים המבצעיים והמידע הרב שנאסף בשטח – ומהמחבלים שנתפסים על ידי הכוחות.

בהמשך, שוחח גלנט עם צוות של לוחמים ולוחמות מיחידת ‘רוכב שמיים’, והביע בפניהם את הערכתו על פעולתם המדויקת המסייעת לכוחות המתמרנים.

“ביקרתי הבוקר במפקדת אוגדה 98, פגשתי את הלוחמים והמפקדים, שוחחתי עם הלוחמות והלוחמים ביחידת ‘רוכב שמים’ שמביאים מודיעין מאוד מדויק אל הכוחות”, אמר גלנט לאחר הביקור.

הוא הוסיף: “בשבוע-שבועיים האחרונים יש מאות מחבלים שנפלו בשבי ומה שהם אומרים על מה שקרה להם מספר את כל הסיפור. הם אומרים שהחמאס מתמוטט מבפנים, המחירים שהם משלמים מאוד כבדים, המחבלים עצמם מעידים שהם לא יכולים לשאת יותר בעומס הזה.

“הפעולות האלו הביאו גם לכך שאנחנו הולכים ומחסלים את כל מי שהיה מעורב באירועי ה-7.10 – את הזוטרים, את הבכירים והבכירים מאוד שהיו בתוך השטח או שנתנו הוראות. אנחנו נמשיך בפעולה הזאת עד שנגיע למלוא התוצאות על כל המחבלים בכל רחבי רצועת עזה.

“בימים האחרונים אנחנו רואים גם התקדמות מאוד גדולה, גם במחבלים בשטח וגם במפקדים יותר בכירים ואפילו בכירים מאוד”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות