רכז שב”כ ניסה לגייס נער חרדי נושר הפעיל בחוות ביו”ש כ’שטינקר’

לפני מספר ימים פנה רכז שב"כ לצעיר חרדי שנשר מהישיבה בה למד ופעיל בחוות ביו"ש, הציג עצמו כעובד משרד ראש הממשלה וביקש להיפגש עימו • בשיחה ניסה הרכז לגייס את הצעיר כמודיע נגד חבריו •  עו"ד אלעדי ויזל מחוננו: "השב"כ בוחר לבזבז משאביו על התנכלות לפעילי התיישבות"
חיים טוויל
י"ח אדר ב' התשפ"ד / 28.03.2024 12:59

פרסום ראשון בחרדים 10: לפני מספר ימים פנה רכז שב”כ לצעיר חרדי שנשר מהישיבה בה למד ומאז שוהה מעת לעת בחוות החקלאיות ביו”ש, הציג עצמו כ”עובד משרד ראש הממשלה” וביקש להיפגש עימו.

מי זה הנגיד ר’ אהרן שליפא הופיע אצלו בחנוכת הבית? • צפו עד הסוף

במהלך השיחה ניסה הרכז לגייס את הצעיר כמודיע נגד חבריו.

הצעיר מספר על המפגש עם רכז השב”כ: “פנה אלי אדם שהציג את עצמו כעובד במשרד ראש הממשלה וביקש להיפגש איתי. נפגשנו בירושלים והוא ניסה ליצור איתי קשר חברי, סיפר על החיים שלו וניסה להוציא ממני מידע על אנשים בחוות שבהם הסתובבתי בשנים האחרונות. שאלתי אותו ישירות עם הוא מהמחלקה היהודית והוא התחמק, אך הודה שהוא מהשב”כ. הוא ביקש ממני לא לספר על השיחה לאף אחד”.

עו”ד אלעדי ויזל מחוננו, אליו פנה הצעיר לסיוע, תקף את התנהלות השב”כ: “מדובר בניסיון לניצול ציני של צעיר חרדי שנשר מהמסגרת ובחר לשקם חייו ולהתגייס כחייל בודד, אך השב”כ בחר לנצל את חולשתו ולתפסו כטרף קל.

“מקומם שבזמן מלחמה, עת אויבינו מקצוות הארץ ומרכזה עומדים עלינו לכלותינו, בוחר השב”כ לבזבז את משאביו על התנכלות לפעילי התיישבות במקום לנצלם כנדרש על מנת לוודא שמחדלי קונספציית השביעי באוקטובר לא ישובו על עצמם בגזרות נוספות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות