אלמוג בוקר רותח על דובר צה”ל: ‘זה בדיוק מה שהוביל אותנו לטבח’

כתב חדשות 13 בדרום מטיח ביקורת נוקבת בדובר צה"ל משום שלא התייחס לאירועים הביטחוניים בעוטף עזה בזמן אמת • "172 יום אחרי ובדובר צה"ל לא מפנימים: אין ואסור שיהיה הבדל בין שדרות לתל אביב"
אבי כץ
ט"ז אדר ב' התשפ"ד / 26.03.2024 14:09

אלמוג בוקר, כתב חדשות 13 בדרום ומגיש בערוץ, התייחס היום (שלישי) לרצף האירועים הבטחוניים שהתרחשו אתמול בעוטף עזה – ועלה למתקפה חריפה על דובר צה”ל, מאחר שלטענתו לא התייחס ולא דיווח על האירועים בזמן אמת.

מי זה הנגיד ר’ אהרן שליפא הופיע אצלו בחנוכת הבית? • צפו עד הסוף

בוקר טען, כי ההתנהלות של דובר צה”ל משקפת את הפער התפיסתי שהוביל בין היתר לאירועי ה-7 באוקטובר.

בוקר כתב: “תחשבו לרגע על הסיטואציה הבאה – שתי רקטות משוגרות לעבר תל אביב, פיצוצים עזים של כיפת ברזל בשמי גוש דן. בהלה גדולה. ובדובר צהל שותקים. לא מוציאים הודעה. כלום. מופרך, נכון?

“אז תחשבו על הסיטואציה הבאה: חשד לחדירת מחבלים בתל אביב, תושבים מפונים מביתם, כוחות גדולים מוקפצים, צירים נחסמים. ודובר צה”ל? כלום. אין עדכונים. מופרך, נכון? לגמרי.

“אז זה בדיוק מה שקרה אתמול בעוטף ובשדרות. בבוקר, חשש לחדירת מחבלים ורק אחרי שאנחנו פירסמנו, נזכרו בדובר צה”ל שצריך להרגיע ובערב שתי רקטות לאזור שדרות ויירוטים באוויר. ועד לרגע זה, לא יצאה הודעה. למה? כי זה לא תל אביב. פשוט”.

בוקר תקף: “172 יום אחרי ובדובר צה”ל לא מפנימים: אין ואסור שיהיה הבדל בין שדרות לתל אביב, זה בדיוק מה שהוביל אותנו לטבח. ואם אתם אומרים לתושבים שאין מניעה ביטחונית לחזור הביתה לעוטף, אז המינימום זה להיות שקופים: להגיד להם את האמת בזמן אמת!

“תחשבו לרגע מה עובר על ילד משדרות שרק חזר הביתה אחרי 5 חודשים והוא שומע את הפיצוץ ורץ לממ”ד, ומה עובר על אמא שלו שלא יודעת לומר לו אם זה של כוחותינו, ירי רקטות או חדירת מחבלים. שקיפות בזמן אמת – אחרת האמון שאבד, לעולם לא יחזור”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות