בני ברק: בן 13 נפל מקומה רביעית לפיר מדרגות – ופונה במצב קשה

הנער נפל לפיר בחדר מדרגות מגובה של כ-12 מטרים ברחוב השלושה בבני ברק - ופונה לשניידר • איש הצלה: "שכב על הרצפה לאחר שנפל בחדר מדרגות, הוא היה בהכרה מלאה. סבל מחבלות בראש ובגפיים" • התפללו לרפואת הנער נתן צבי בן נחמה
חיים טוויל
ט"ו אדר ב' התשפ"ד / 25.03.2024 18:27

נער כבן 13 נפל הערב (שני) לפיר בחדר מדרגות מגובה של כ-12 מטרים ברחוב השלושה בבני ברק.

>> תחבורה ציבורית בפורים: איך תגיעו הביתה מירושלים? • כל הפרטים

כוחות הצלה שהוזעקו לזירה העניקו לו טיפול רפואי ראשוני ופינו אותו לבית החולים שניידר במצב קשה עם חבלות בראש ובגפיים.

חובש מיחידת האופנועים של מד”א ישי ציטרון סיפר: “הנער שכב על הרצפה לאחר שנפל בחדר מדרגות, הוא היה בהכרה מלאה. הוא סבל מחבלות בראש ובגפיים, הענקנו לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים וטיפול תרופתי לכאב, והוא פונה בניידת טיפול נמרץ של מד”א לבי”ח כשמצבו מוגדר קשה.”

חובשי הצלה ידידיה פרידמן וארי גטר: “כשהגענו למקום, הכווינו אותנו לעבר נער כבן 13 הסובל מחבלות בראש ובגפיים לאחר שנפל בפיר חדר המדרגות מהקומה הרביעית. יחד עם חובשים ופראמדיקים של הצלה ומד”א, הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני הכולל קיבוע וחבישות, והוא פונה במצב קשה להמשך טיפול בחדר הטראומה בבית החולים בילינסון בפתח תקווה.”

איציק ברזילי וחגי לביא חובשי איחוד הצלה: “לדברי השכנים, הילד נפל מגובה לתוך פיר המדרגות. לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו לו בזירה הוא פונה להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים שניידר במצב קשה”.

באיחוד הצלה קוראים וממליצים לנקוט בכללי הבטיחות והזהירות ולהתקין אמצעי הגנה שימנעו נפילת ילדים לפירי מדרגות. בפרט בבניינים או מוסדות בהם יש ילדים ופעוטות שעלולים ליפול מגובה.

התפללו לרפואת הנער נתן צבי בן נחמה לרפואה שלמה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות