שנה אחרי: המגיש שרון גל עוזב את ערוץ 14 – וחוזר לרשת 13. מה יגיש?

ערוץ 13 משנה כיוון? המגיש הימני עוזב את ערוץ 14 בו עבד בשנה האחרונה, וחוזר לזכיינית רשת 13 • גל יגיש רצועת אקטואליה וצפוי גם לקחת חלק במהדורה המרכזית של חדשות 13 וברצועות שונות של חברת החדשות
אבי כץ
ט"ו אדר ב' התשפ"ד / 25.03.2024 17:43

העיתונאי שרון גל  עוזב את ערוץ 14 בו הגיש בשנה האחרונה את המהדורה המרכזית לצד מגי טביב, וחוזר לזכיינית רשת 13.

>> תחבורה ציבורית בפורים: איך תגיעו הביתה מירושלים? • כל הפרטים

גל יגיש רצועת אקטואליה חדשה בשעות הפרה-פריים, כאשר בין האפשרויות שנבחנות נשקלת תכנית בהגשה זוגית. גל צפוי גם לקחת חלק במהדורה המרכזית של חדשות 13 וברצועות שונות של חברת החדשות.

גל הגיש עד לפני כשנה ובמשך שלוש שנים את רצועת החדשות והאקטואליה של השעה 17:00 ברשת 13 שהניבה נתוני רייטינג יפים.

בהמשך עזב את הערוץ ועבר להגיש את המהדורה המרכזית של ערוץ 14.

גל התחיל את דרכו ככתב בחדשות 10 ולאורך השנים הגיש והוביל תוכניות פופולאריות כמו תכנית הכלכלה הלילית “לילה כלכלי”, וכן פרויקטים שונים.

אמיליאנו קלמזוק, מנכ”ל רשת 13 בישר לעובדים על חזרתו של גל וכתב כי המערכת בודקת מספר אפשרויות לשילובו של גל: “כמו שאתם יודעים, חלק משמעותי מהקריירה של שרון התנהל ברשת 13 ולפני כן בערוץ 10. עד לפני שנה הוא הגיש את התכנית ‘חמש עם שרון גל’ שהניבה נתוני רייטינג מרשימים”..

קלמזוק הוסיף וכתב: “אני שמח על חזרתו של שרון גל לרשת 13. השתלבותו מחדש בערוץ היא חלק מתפיסת עולם לפיה תפקידנו ליצור טלוויזיה לכל הישראלים, לעודד דיאלוג, לטפח הבנה בין סוגים שונים של אנשים, להעלות למסך מגוון רחב של דעות ולחזק את החברה הישראלית גם בעתות משבר וגם בימים שיבואו אחריו”.

מנכ״ל חדשות 13, אור צלקובניק: ״אני מברך על סגירת המעגל עם שובו של שרון, ובטוח כי ניסיונו הטלוויזיוני יתרום להגדלת מנעד הצופים של הערוץ ויביא עמו קהלים גדולים חדשים. לצד העיתונאים ואנשי חדשות 13 המעולים, נמשיך לייצר טלוויזיה ועיתונות טובה, חוצת קהלים ופלטפורמות”.

מערוץ 14 נמסר: “אנו מודים לשרון גל על תרומתו החשובה להתקדמות הערוץ ומאחלים לו בע״ה הצלחה רבה בהמשך הדרך”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות