השמאל התחלחל: איך ערוץ 14 חגג שמחת פורים? – וינון מגל עקץ

איש התקשורת הגיב על מתקפת השמאל: "פורים הוא בעצם יום זיכרון להמן ועשרת בניו שנרצחו?" • 'תורת לחימה' על תקשורת השמאל: "הבכי והנהי על כך שערוץ 14 מציין את שמחת פורים, מלבד הבורות שלהם, מסמל גם אובדן דרך של מחנה שאיבד כל קשר להיסטוריה ולמסורת שלו"
אבי כץ
י"ד אדר ב' התשפ"ד / 24.03.2024 14:54

איש התקשורת ינון מגל הגיב היום (ראשון) למתקפה נגד תוכנית ‘הפטריוטים’ בערוץ 14, אותה הוא מגיש – לאחר שחגגו את חג הפורים עם תחפושות ומוזיקה.

תחבורה ציבורית בפורים: איך תגיעו הביתה מירושלים? • כל הפרטים

ברשתות החברתיות היו מי שתקפו את התוכנית על חגיגות בזמן המלחמה.

העיתונאי רענן שקד מ’ידיעות אחרונות צייץ: “שלא תהיה טעות, האנשים האלה שמחים על המלחמה. הם בהיי של החיים. 7 באוקטובר דבש מבחינתם. עכשיו נשאלת השאלה מה לעזאזל הבעיה שלהם. פסיכופטים? שטופי מוח ברמת כת? מתפרנסים ותו לא? פשוט מטומטמים נורא? כל התשובות נכונות? אף אחת? ואם לא, מה כן? ולא, אל תענו לי ‘אוהבי ישראל’. לא. ממש לא”.

לאחר עשרות תגובות, מגל עקץ בטוויטר: “לפי מה שקורה פה בטוויטר ומהתגובות לחגיגה אמש בפטריוטים אני מתרשם שפורים הוא בעצם יום זיכרון להמן ועשרת בניו שנרצחו בדם קר”.

יותם זמרי, חבר פאנל ‘הפוריוטים’ הגיב לשקד – תוך שהוא מצרף ציוץ ישן של שקד על שלושת הנערים הי”ד שנחטפו : “רענן נשמה, אתה באמת חושב שאתה האדם הנכון להעיר על התנהגות אנושית תלוית טיימינג?”

שקד השיב: “אני באמת חושב שאתה איש מאוד לא מצחיק, מאוד לא חכם, מאוד ציני ורעיל, וגם לא מאוד מקורי עם שליפת הגזיר הישן הזה שהוא כל מה שיש לך לומר להגנתך בעודך מרקד וחוגג ועולץ בערב שבו חטוף נוסף מוכרז מת, חייל הרוג נוסף תיכף יוכרז, ו-134 ישראלים עדיין חטופים. אין לך ולכם מחילה”.

זמרי החזיר לו: “רענן, אנחנו חגגנו כי פורים, אתה חגגת כשחטפו שלושה נערים. ולא, זה שזה ישן לא יסתיר כמה שאתה טינופת”.

בארגון ‘תורת לחימה’ הגיבו: “הבכי והנהי של תקשורת השמאל על כך שערוץ 14 מציין את שמחת פורים, מלבד הבורות שלהם, מסמל גם אובדן דרך של מחנה שאיבד כל קשר להיסטוריה ולמסורת שלו וכל מה שנשאר לו זה ייאוש. תלמדו מאיריס חיים”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות