480 מחבלים כבר נעצרו בבית חולים שיפא – בהם שני בכירים נוספים

כוחות הביטחון עצרו שני בכירים נוספים במסגרת המבצע המיוחד בשיפא בעיר עזה: השאם צרצור - יושב ראש מחוז מזרח עזה בוועדת החירום של חמאס, ודיאב תתר - חבר בכיר בוועדות החירום של מחוז דרום עזה
חיים טוויל
י"ד אדר ב' התשפ"ד / 24.03.2024 09:46

כוחות צה״ל ושב״כ ממשיכים בלחימה ממוקדת במרחב בית החולים שיפאא׳: הכוחות עצרו במהלך המבצע בבית החולים שבעיר עזה שני בכירים נוספים בחמאס.

תחבורה ציבורית בפורים: איך תגיעו הביתה מירושלים? • כל הפרטים

על פי דיווח ב’כאן חדשות’, הבכירים הם השאם צרצור – יו”ר מחוז מזרח עזה בוועדת החירום של חמאס, ודיאב תתר – חבר בכיר בוועדות החירום של מחוז דרום עזה.

תפקיד ועדות החירום לשמש שלוחות של הנהגת חמאס במטרה לרכז את הפעילות הארגונית במרחבים הומניטריים, ולהפעיל את הקשר בין מחבלי חמאס בשטח במחוזות השונים.

צוות הקרב של חטיבה 401 וכוחות שייטת 13 בפיקוד אוגדה 162 נלחמים במרחב תוך הימנעות מפגיעה באזרחים, חולים, צוותים רפואיים וציוד רפואי.

הלוחמים עצרו כ-480 איש אשר אומתו כמחבלים המשויכים לארגוני הטרור חמאס והג׳יהאד האיסלאמי.

כמו כן, הכוחות איתרו אמצעי לחימה ותשתיות טרור במרחב בית החולים.

אלוף פיקוד הדרום, ירון פינקלמן, קיים בשבת הערכת מצב בבית החולים שיפא. “זו פעולה משמעותית”, אמר. “עד כה המבצע נועז, תחבולני, ומרשים ביותר”.

הוא הוסיף: “פגענו במאות מחבלים, עצרנו מאות מחבלים והבאנו נכסים מבצעיים ומודיעיניים גדולים. אנחנו ממשיכים בפעולה הזאת. ההובלה של המפקדים היא מצוינת ואנחנו נסיים רק כשאחרון המחבלים יהיה בידינו – חי או מת. יש לי הערכה רבה לכוחות ולמפקדים. תמשיכו קדימה, לא עוצרים לרגע”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות