ברקת תקף את ביבי וחטף: ‘מצטרף למלעיזים עבור חיבוק מהתקשורת’

מתקפה חריפה של שר הכלכלה על ראש הממשלה נתניהו: "מונע הבאה של פועלים זרים - כדי להחזיר פועלים פלסטינים לישראל" • "לאפשר חזרה של הפועלים הפלסטינים לישראל - זה להכניס לישראל פיגועים וסכנה ביטחונית" • הליכוד: "נתניהו הוא זה שמוביל את המאמץ להסרת החסמים"
אריה ריבקינד
ב' אדר ב' התשפ"ד / 12.03.2024 19:11

מפלגת הליכוד פרסמה הערב (שלישי)  הודעה חריגה נגד שר הכלכלה ניר ברקת, חבר המפלגה, לאחר שמתח ביקורת על ראש הממשלה בנימין נתניהו וטען כי הוא מעכב הבאת עובדים זרים.

מטעם הליכוד נמסר: “ראש הממשלה נתניהו הוא זה שמוביל את המאמץ להסרת החסמים כדי להביא עובדים זרים לישראל. בשעה שראש הממשלה נתניהו מוביל את המאמץ המלחמתי נגד לחצים בינלאומיים כבירים, ברקת מצטרף למלעיזים נגד ראש הממשלה נתניהו כדי לקבל חיבוק מהתקשורת”.

הודעת הליכוד הגיעה בתגובה למתקפה של ברקת על ראש הממשלה, כשהצהיר: “הוא מונע הבאה של פועלים זרים ממדינות שלום – כדי להחזיר את הפועלים הפלסטינים לישראל”.

במהלך הצהרה לתקשורת אמר השר ברקת: “אני קורא לראש הממשלה להעלות לישיבת הממשלה הקרובה את ההחלטה לאפשר הבאה של פועלים זרים ממדינות שלום. ראש הממשלה, להחזיר את הפועלים הפלסטינים לישראל זו טעות קשה – ביטחונית וכלכלית”.

“בחודשים האחרונים”, אמר ברקת, “על אף נסיונות חוזרים ונשנים שלי לקדם הבאה של עשרות אלפי פועלים ממדינות שלום – יש מי שמונע את הכנסת הפועלים הזרים. לצערי ראש הממשלה לא מעלה לישיבת הממשלה את ההחלטה בעניין הכנסת הפועלים הזרים ממדינות שלום. אני חושש שיש מי שמעכב את ההחלטה כדי לאפשר את החזרת הפועלים הפלסטינים לעבודה בישראל.

“אני מזכיר שהקבינט הכלכלי החליט להתנגד לחזרת הפועלים הפלסטינים לישראל. צר לי שלמרות זאת מונעים את הבאת הפועלים ממדינות השלום כדי להחזיר את הפועלים הפלסטינים כי הנזק לכלכלה הוא אדיר. לא רק הנזק הכלכלי הוא ענק, גם הנזק הביטחוני הוא עצום”.

הוא הוסיף:  “לאפשר חזרה של הפועלים הפלסטינים לישראל – זה להכניס לישראל פיגועים וסכנה ביטחונית. מי שמתכוון להחזיר את הפועלים הפלסטינים לעבוד בערי ישראל לא למד כלום מהשבעה באוקטובר. מי שמונע הבאה לישראל של פועלים זרים ממדינות שלום כדי להחזיר את הפלסטינים לרחובות ישראל – שבוי בקונספציה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות