נתניהו עונה לביידן: “הנשיא טועה, מדיניותי היא של רוב הישראלים”

ראש הממשלה נתניהו הגיב על דברי נשיא ארה"ב לפיהם הוא פוגע בישראל. "אני לא יודע למה הנשיא התכוון, אבל אם הוא התכוון לכך שאני מוביל מדיניות נגד רוב הציבור הישראלי ושזה פוגע באינטרסים של ישראל, הוא טועה בשני הסעיפים"
חרדים 10
ל' אדר א' התשפ"ד / 10.03.2024 18:35

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב היום (ראשון) על דברי נשיא ארה”ב לפיהם הוא פוגע בישראל.

בריאיון שישודר הערב (ראשון) בפוליטיקו – אומר נתניהו: “אני לא יודע למה הנשיא ביידן התכוון, אבל אם הוא התכוון לכך שאני מוביל מדיניות נגד רוב הציבור הישראלי ושזה פוגע באינטרסים של ישראל, הוא טועה בשני הסעיפים”.

נתניהו הדגיש: “זאת לא המדיניות הפרטית שלי בלבד. מדובר במדיניות שנתמכת על ידי הרוב המכריע של הישראלים. הם תומכים בפעולה שאנו נוקטים להשמדת גדודי הטרור הנותרים של חמאס. הם אומרים שברגע שנחסל את החמאס, הדבר האחרון שעלינו לעשות הוא להכניס לעזה את הרשות הפלסטינית שמחנכת את ילדיה לטרור ומממנת טרור”.

ראש הממשלה הוסיף: “הישראלים גם תומכים בעמדתי שעלינו לדחות באופן מוחלט את הניסיון לכפות עלינו מדינת טרור פלסטינית. רוב הישראלים מבינים שאם לא נעשה זאת, נחזור לטבח של ה-7 באוקטובר. לכן המדיניות שלי היא המדיניות של רוב הישראלים. הרוב המכריע מאוחד כפי שלא היה מעולם, והם מבינים מה טוב ומה חשוב לישראל – והם צודקים”.

ביידן אמר הלילה בריאיון לרשת MSNBC: “נתניהו פוגע בישראל, לא נקבל עוד 30 אלף פלסטינים הרוגים”.

הנשיא הוסיף, כי יש לארה”ב יש קו אדום מול נתניהו, וכניסה לרפיח היא קו כזה. עם זאת, הוא הדגיש ש “אין קו אדום שיפסיק את כל אספקת הנשק, שלא תהיה כיפת ברזל להגנה”.

ביידן התייחס בריאיון לצורך שלו לקיים “שיחת ישור קו” עם ראש הממשלה ואמר: “הכוונה לשיחה רצינית. אני מכיר את ביבי 50 שנה והוא יודע למה אני מתכוון”.

לדבריו, באותה השיחה הוא יציין, “יש לו זכות להגן על ישראל, זכות להמשיך לרדוף את חמאס. אבל הוא חייב, חייב להקדיש יותר תשומת לב לאובדן חיי אזרחים בגלל הפעולות האלה. לדעתי הוא פוגע בישראל יותר ממה שהוא עוזר לה – זה עומד בניגוד למה שישראל מייצגת. לדעתי זו טעות גדולה”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות