שס על הזלזול של לפיד: ‘מי שעודד בשתיקה סרבנות שלא יטיף מוסר’

בעוד כל הפוליטיקאים הגיבו בצורה מכובדת על דבריו של הרב יצחק יוסף על לומדי התורה, תוך כיבוד מעמדו כרב הראשי, יו"ר האופוזיציה הגיב בצורה מזלזלת - וש"ס לא שתקה: "של נעלך לפני שאתה מדבר בזלזול כלפי הרב הראשי"
אריה ריבקינד
ל' אדר א' התשפ"ד / 10.03.2024 01:06

הראשון לציון הרב יצחק יוסף התייחס הערב (מוצאי שבת) בשיעור השבועי בבית הכנסת ‘היזדים’ בירושלים לדרישה לגייס חרדים לצה”ל – ואיים כי אם יכפו בחוק הגיוס על לומדי תורה ללכת לצבא – כל הציבור החרדי יעבור להתגורר בחוץ לארץ.

דבריו גררו סערה פוליטית גדולה – וראשי מפלגות, שרים, ח”כים ותנועות פוליטיות הגיבו לדבריו. 

אולם בעוד כולם הגיבו בצורה מכובדת, תוך כיבוד מעמדו של הראשון לציון כרב הראשי, יו”ר האופוזיציה יאיר לפיד הגיב בצורה מבזה ומזלזלת.

“דברי הרב יוסף הם חרפה ועלבון ללוחמי צה”ל המחרפים נפשם להגנת המדינה”, הצהיר לפיד. “הרב יוסף הוא עובד מדינה, עם משכורת מהמדינה, הוא לא יכול לאיים על המדינה. מי שישתמט מצה”ל, לא יקבל אגורה ממדינת ישראל”.

סיעת ש״ס הגיבה למה שכינתה “דברי הבלע” של יאיר לפיד נגד הראשל”צ: “של נעלך לפני שאתה מדבר בזלזול כלפי הרב הראשי, אשר השמיע דעה ברורה ונחרצת על זכותם העצומה של לומדי התורה המגינים על הארץ. מי שעודד בשתיקה סרבנות של ארגונים שהתנגדו לרפורמה המשפטית שלא יטיף לנו מוסר”.

עוד בנושא:

הרב יצחק יוסף: ‘אם יכריחו אותנו ללכת לצבא ניסע כולנו לחו”ל!’

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות