“כשלא יהיה מקום בבית שמש, הם יכבשו את אשדוד”: סערת העוזרת

ענת עייש, העוזרת של ראש העיר בית שמש עליזה בלוך, תקפה את החרדים בפייסבוק • מטה בלוך: "מדובר בתגובה שכתבה עוזרת בלשכת ראש העיר לפני שישה חודשים ומייד נמחקה" • אבל לפני הסיבוב השני, עייש שוב הסתבכה
חרדים 10
כ"ה אדר א' התשפ"ד / 04.03.2024 23:15

הקרב על העיר בית שמש לוהט לקראת הסיבוב השני ביום ראשון: ענת עייש, עוזרת של ראש העיר עליזה בלוך, שמשתתפת באופן פעיל בקמפיין, לקחה את המאבק צעד אחד קדימה.

לפי דיווח של מרב סבר ב’ישראל היום’, בתגובה שכתבה בפייסבוק על המגזר החרדי בבית שמש – התבטאה: “כשלא יהיה עוד מקום בבית שמש, הם יכבשו גם את אשדוד. אשדוד מלאה בחרדים והמצב לא רחוק מבית שמש”.

ממטה בלוך נמסר בתגובה: “מדובר בתגובה שכתבה עוזרת בלשכת ראש העיר לפני שישה חודשים ומייד נמחקה. הדברים כמובן אינם מייצגים את עמדת ראש העיר, והיא מסתייגת מאמירות כגון אלו. בית שמש היא עיר מגוונת שמכילה את כל המגזרים וכולם מקבלים בה מענה לצורכיהם. כך היה בקדנציה האחרונה וכך יהיה בקדנציה הבאה בעז”ה”.

אלא שלפי ‘ישראל היום’, רק לאחרונה – שלושה ימים לפני הבחירות הנוכחיות, פרסמה העוזרת פוסט אחר שבו הביעה את הסתייגותה מהתנהלות המגזר החרדי: “בית שמש לא תהיה עסקת דילים כמו אלעד ובני ברק. בית שמש היא עיר מופלאה של אנשים ותושבים טובים, הדיל היחיד שנעשה פה זה ראש העיר לטובת התושבים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות