3 ימים לפני שמחת תורה: מוצבים ליד גבול עזה נכשלו בתרגילי חדירה

אייל אשל, אביה של התצפיתנית רוני אשל הי"ד, שנרצחה בנחל עוז: "ביום רביעי לפני שבת השחורה נעשה תרגיל פשיטה של אוגדת עזה ובתרגיל הזה, למעט מוצב אחד - יפתח, כל המוצבים בגזרת עזה נכשלו כישלון צורם אחד גדול"
חרדים 10
כ"ד אדר א' התשפ"ד / 04.03.2024 15:14

אייל, אביה של התצפיתנית רוני אשל הי”ד, שנרצחה בנחל עוז ב-7 באוקטובר, חשף היום (שני) בתכנית סדר יום בהגשת קרן נויבך ברשת ב’, כי שלושה ימים לפני הטבח בשמחת תורה נערך תרגיל המדמה פשיטת מחבלים על אוגדת עזה – בו “כל המוצבים נכשלו”, למעט מוצב יפתח.

“ביום רביעי לפני שבת השחורה נעשה תרגיל פשיטה של אוגדת עזה ובתרגיל הזה, למעט מוצב אחד – יפתח, כל המוצבים בגזרת עזה נכשלו כישלון צורם אחד גדול. מאות הרוגים היו יכולים להיות היום בחיים”.

לדבריו, מדובר במידע שקיבל בימים האחרונים.

האב סיפר כי רוני הייתה אמורה לחגוג היום את יום הולדתה ה-20: “יום הולדת עצוב לכולנו עם 134 חטופים שעדיין לא חזרו, ועם מאות החללים ומאות נספים.

“ככל הנראה, אף אחד במדינה לא מכיל את גודל האירוע האכזרי הזה. לדעתי הצנועה, אנחנו צריכים לעצור את התפקוד של כל המדינה ולהגיד: די מספיק. אני לא קורא להמרדה או לעשיית מעשים לא חוקיים, אבל משהו צריך להיעשות כדי שבסוף כולם יחזרו כבר הביתה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות