ליברמן מלגלג: ניצחון מוחלט? שיירשמו לפסטיבל מספרי סיפורים

יו"ר ישראל ביתנו נגד הממשלה: "ממשלת אפסים שלא עושה כלום" • "המלחמה הסתיימה. כרגע אנחנו רק חוזרים אחורה. אי-אפשר להמשיך עם אוגדה 98 בלבד. כמה זמן לוקח לנו חאן יונס?" • טען: "המשך כהונת נתניהו היום, אחרי 150 יום, זו המתנה הכי גדולה ליחיא סינוואר וחמאס"
אריה ריבקינד
כ"ד אדר א' התשפ"ד / 04.03.2024 14:49

יו”ר ישראל ביתנו, ח”כ אביגדור ליברמן, תקף בצהריים (שני), בפתח ישיבת סיעתו בכנסת  את הממשלה ואת בנימין נתניהו.

“אין מלחמה, המלחמה הסתיימה. כרגע אנחנו רק חוזרים אחורה. צעד קדימה ושניים אחורה. היינו בחאן יונס וחוזרים לצפון הרצועה. אי-אפשר להמשיך עם אוגדה 98 בלבד. כמה זמן לוקח לנו חאן יונס?”, טען ליברמן.

הוא לגלג על ראש הממשלה  שדיבר על ‘ניצחון מוחלט’ ואמר: “זה ניצחון מוחלט? שיירשמו לפסטיבל מספרי סיפורים. ממשלת אפסים שלא עושה כלום ורק מהנדסת תודעה. אני מצפה שנתניהו יקח אחריות ויתפטר”.

כשנשאל אם נכון ללכת בימי מלחמה  לבחירות ענה: “בחירות זו אופציה גרועה, אבל פחות גרועה מהמשך כהונת נתניהו. המשך כהונת נתניהו היום, אחרי 150 יום, זו המתנה הכי גדולה ליחיא סינוואר וחמאס. אני מוכן להתחייב לתמוך בכל מועמד מטעם הליכוד, אם מחליפים את נתניהו”.

ליברמן אמר עוד: “קורא ליו”ר הכנסת לבטל את הפגרה. יש חטופים, מצב מתוח בצפון ובדרום. איך רוצים לצאת לפגרה? ברביעי נעלה הצעת חוק שלנו – כל צעיר בגיל 18 חייב להתגייס. הצענו סנקציות – מי שעריק לא יוכל לצאת לחו”ל. הממשלה הגיעה למיצוי, ביום רביעי מסיבת העיתונאים של גלנט שאמר מסר ברור, יום למחרת ראש הממשלה עם מסר הפוך לגמרי. זה טרלול מוחלט”.

עוד אמר ליברמן: “כל אחד מתנהל על פי האגו שלו. איפה ה’ביחד ננצח’? שלושה חברים לא מסוגלים לצאת עם מסר אחד? איך אפשר לנצח?”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות