התחזה לבן גביר ולדמויות מוכרות – לקח הלוואות ו’עקץ’ במאות אלפים

תושב נוף הגליל התחזה למספר רב של אנשים - בהם השר לביטחון לאומי • זייף תעודת זהות ובה נראית תמונתו של השר, יחד עם פרטיו • עם פרטי הקורבנות שהשיג במרמה, הצליח להנפיק כרטיסי אשראי ולקח הלוואות בסכומי עתק • נגד החשוד הוגשה הצהרת תובע ב-27 תיקי הונאה
חיים טוויל
כ"ד אדר א' התשפ"ד / 04.03.2024 10:00

הצהרת תובע לפני כתב אישום הוגשה היום (שני) נגד תושב נוף הגליל החשוד כי התחזה לשורת אנשים –  בהם, בין היתר, לשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר –  וביצע מעשי רמאות בשם אותם אנשים.

החשוד השיג את פרטי הקורבנות במרמה, התקשר לחברות האשראי ולבתי עסק והצליח באמצעות הפרטים להנפיק כרטיס אשראי, לקחת הלוואות – ואף ביצע עסקאות בסך מאות אלפי שקלים.

מהחקירה עלה, כי מלבד השר בן גביר, החשוד התחזה גם לטירן פרו ז”ל שנחטף לג’נין, הספורטאית לונה צמטאי ודמויות מוכרות נוספות.

במשטרת המחוז הצפוני נפתחה חקירה סמויה, בשילוב חוקרים מטעם חברת אשראי – זאת לאחר שהתקבלו תלונות רבות של קורבנות על כך שהונו ורימו אותם.

חוקרי המשטרה בתחנת נוף הגליל הצליחו להתחקות אחר זהות החשוד, ובתום חקירה הוגש כנגדו הצהרת תובע ב-27 תיקים של הונאה.

בתעודת הזהות ש”הנפיק” החשוד, נראית תמונתו של השר בן גביר, כששמו המלא מופיע – יחד עם תאריך הלידה, תאריך ההנפקה ותוקף התעודה. בעזרתה, פנה לחברת אשראי וביקש להנפיק כרטיס.

באחת מהקלטות השיחה של החשוד, הוא נשמע משוחח עם נציגה של חברת אשראי – ומבקש להצטרף בשמו של השר לביטחון לאומי. “אני שמי, בן גביר איתמר. אני רוצה להזמין כרטיס אשראי של רמי לוי”, נשמע החשוד בהקלטה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות