החשש בעלי: “הפלסטינים הם אלה שצריכים לפחד בכביש – ולא ההפך”

תושבת היישוב עלי סיפרה על התחושות והציפייה: "מעולם לא היה כל כך מפחיד פה. אני כל הזמן בודקת רכבים סביבי. מה שצריך לעשות זה לדאוג שהפלסטינים לא ייסעו פה על הכביש" • ח"כ צבי סוכות: "לא יכול להיות שאין מחיר לטרור, רמדאן 2024 חייב להיזכר כהכי קשה אי פעם" • האזינו
חרדים 10
כ"א אדר א' התשפ"ד / 01.03.2024 09:49

“הכתובת הייתה על הקיר” – כך התייחסה הבוקר (שישי) חמדה חדי, תושבת עלי, לפיגוע הרצחני שהתרחש ליד היישוב אתמול, בו נרצחו יצחק צייגר בן ה-57 ואוריה הרטום בן ה-16.5 הי”ד.

חדי סיפרה בריאיון לרן בנימיני ברשת ב’ כי הדבר לא היה כך בעבר – ותחושת הפחד ביישוב גבוהה מתמיד.

“מעולם לא היה כל כך מפחיד, אני כל הזמן בודקת רכבים סביבי. מה שצריך לעשות זה לדאוג שהפלסטינים לא ייסעו פה על הכביש. הפלסטינים מסתובבים כאילו זה מקום שלהם. הם צריכים לדאוג כשהם נוסעים על הכביש – ולא ההפך”, אמרה חדי.

ח”כ צבי סוכות מהציונות הדתית התייחס גם הוא בריאיון לאירוע והביע חשש מהסלמה ביהודה ושומרון: “לא יכול להיות שאין מחיר לטרור, אני חושש שאם נמשיך במדיניות הזו של הסרת מחסומים נקבל עוד פיגועים רצחניים. רמדאן 2024 חייב להיזכר כהכי קשה אי פעם. כשיש יד קשה – הטרור צונח”. סוכות התייחס גם למדיניות הממשלה בנוגע לסוגיה – “סמוטריץ’ אמנם בקבינט אך הוא אחד מיני רבים, ולא מיישמים את המדיניות שלנו. עוד ב-2018 אמרנו שצריך לכבוש את עזה”.

לריאיון המלא עם ח”כ סוכות:

יצחק

צה”ל מיפה במהלך הלילה את בית המחבל שביצע את הפיגוע. המחבל, מוחמד מנאצרה, שירת במשטרה הפלסטינית ובשנת 2019 שוחרר מהכלא בישראל, אחרי שריצה מאסר על עבירות אמל”ח. במהלך המיפוי אותר אקדח בביתו של המחבל.

יצחק צייגר ואוריה הרטום הי”ד  נרצחו אתמול בפיגוע ירי ליד עלי שבבנימין. מחבל פתח באש אל תחנת הדלק הסמוכה ליישוב. . בעל החומוסייה שבתחנת הדלק ניטרל את המחבל.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות