ישתמש בנשק גרעיני? פוטין שיגר מסר מאיים לארה”ב בנאום השנתי

נשיא רוסיה בנאומו השנתי בפני שני בתי הפרלמנט הרוסי: "מי שירצה לשלוח כוחות לאדמתנו - צריך להבין שההשלכות יהיו קשות. גם לנו יש נשק שיכול לפגוע באדמתם" • "אני קובע שההכרזות של ארצות הברית על מוכנות לדיאלוג - זו דמגוגיה. הם אומרים זאת לצרכי בחירות"
חרדים 10
כ' אדר א' התשפ"ד / 29.02.2024 15:19

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין נשא היום (חמישי) את נאומו השנתי בפני שני בתי הפרלמנט הרוסי.

לפי דיווח ב’כאן חדשות’, פוטין שיגר במהלך נאומו מסר מאיים לארצות הברית: “מי שירצה לשלוח כוחות לאדמתנו – הם צריכים להבין שההשלכות יהיו קשות. גם לנו יש נשק שיכול לפגוע באדמתם. הם מנסים להפחיד את העולם. הם לא מבינים ששימוש בנשק גרעיני יכול להשמיד את העולם”.

הוא הדגיש בתחילת הנאום: “לא ניתן לאף אחד להתערב בעניינים הפנימיים שלנו ונפתח את הדמוקרטיה. המערב הקולוניאלי פועל נגדנו. הם היו רוצים לעשות איתנו את מה שעשו במקומות אחרים בעולם כמו באוקראינה. הם רצו להרוס אותנו ולזרוע פילוג בקרבנו. אבל הוכחנו שאנחנו מאוחדים”.

הוא הוסיף: “אני קובע שההכרזות של ארצות הברית על מוכנות לדיאלוג – זו דמגוגיה. הם אומרים זאת לצרכי בחירות. עמדתנו ברורה – רוצים משא ומתן? צריך לדון במכלול וגם להביא לידי ביטוי את האינטרסים שלנו.

“המערב מנסה לגרור אותנו למירוץ חימוש חדש – זה תעלול שהצליח להם בשנות ה-80 עם ברית המועצות. זה גרר להוצאות גדולות כלכליות אז”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות