“יש תינוק מתוק. יש המשך” • חגי לובר בישר: בן נולד ליהונתן הי”ד

חגי לובר, אביו של יהונתן הי"ד שנפל בקרבות ברצועת עזה, הודיע על הולדת נכדו וביקש להסתכל על הצד החיובי • "בבקשה מכם עם ישראל, אל תחשבו על 'האין'. אל תחשבו על ה'אין אבא'. תחשבו על ה'יש'. יש את מי לאהוב"
חרדים 10
כ' אדר א' התשפ"ד / 29.02.2024 13:57

חגי לובר, אביו של יהונתן הי”ד שנפל לפני יותר מחודשיים בקרבות ברצועת עזה, בישר בצהריים (חמישי) על הולדת נכדו – וביקש להסתכל על הצד החיובי, ולא להתמקד בכך שלא יזכה להכיר את אביו.

לובר האב כתב בפייסבוק: “מזל טוב. יולד בן ליהונתן… באושר אין קץ ומתוך שמחה גדולה והודאה לה’, אנחנו מודיעים על לידת בן ליהונתן הי”ד ויבדלו לחיים ארוכים אביה אישתו. אח לנחמן המתוק”.

הוא הוסיף: “בבקשה מכם עם ישראל, אל תחשבו על ‘האין’. אל תחשבו על ה’אין אבא’. אל תחשבו על ה’אין מי שירים אותו על הכתפיים’. אל תחשבו על ‘האין מי שירקוד איתו בשמחת תורה’. אל תחשבו על האין’ בבר מצווה, בלימודי אבות ובנים, בליווי לחתונה, או סתם בטיול של כיף.

“תחשבו על ה’יש’. יש תינוק מתוק. יש המשך ליהונתן. יש את מי לאהוב. יש מי שיזכור שיזכיר שיזכר. יש מי שיאמר קדיש. יש המשך צמיחה ותקוה לעם המופלא הזה.

“אצל אוייבינו הכמהים לדם ישראל? יש מנהג לחלק ממתקים כשתינוק יהודי נרצח בידם הטמאה. חסרי צלם אנוש שמחים על העדר נשמה יהודית בעולם. אז בואו נלמד מהם. ילמד האור מהחושך.

“קנו ממתקים יהודים, קנו ממתקים וחלקו לכל מי שתראו בדרכים, בבית, בבית הספר. חלקו ממתקים כמנהג היהודי של משלוח מנות. חלקו ממתקים דווקא לשונה, לאחר, לזר.

“ישלח ראש הממשלה סוכריה לראש האופוזיציה. ישלח עיתונאי מערוץ 12 להוא מערוץ 14. אח לנשק לנער גבעות. אנשי יצהר לאנשי תל אביב. נולד ילד יהודי. אתם שומעים עולם? אתם שומעים עם ישראל? יש תינוק יהודי מתוק בעולם. והוא יגדל לעם אחד מאוחד מחבק. וכפי שאומרת הגמרא בתענית: יעקב אבינו לא מת. (כיוון ש) מה זרעו בחיים אף הוא בחיים.. עוד יהונתן חי. עם ישראל חי”.

הוא צירף תמונה  וכתב: “כשם שחיבק את בנו הראשון כך ודאי מחבק את בנו השני מלמעלה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות