טענותיו נדחו בשימוע: עופר כסיף יועמד לדין באשמת תקיפת שוטרים

היועצת המשפטית לממשלה דחתה את טענותיו של ח”כ עופר כסיף בשימוע, והחליטה, בהתאם להמלצת פרקליט המדינה, להעמידו לדין בגין אירוע של תקיפה שוטרים בנסיבות מחמירות.  כתב האישום הוגש היום (חמישי( לבית משפט השלום על ידי פרקליטות מחוז ירושלים. כסיף מואשם כי תקף שוטרים בחודש מאי של שנת 2022 בחברון. בכתב האישום נאמר: “הנאשם החל להתקדם
אריה ריבקינד
כ' אדר א' התשפ"ד / 29.02.2024 13:16

היועצת המשפטית לממשלה דחתה את טענותיו של ח”כ עופר כסיף בשימוע, והחליטה, בהתאם להמלצת פרקליט המדינה, להעמידו לדין בגין אירוע של תקיפה שוטרים בנסיבות מחמירות.

 כתב האישום הוגש היום (חמישי( לבית משפט השלום על ידי פרקליטות מחוז ירושלים.

כסיף מואשם כי תקף שוטרים בחודש מאי של שנת 2022 בחברון.

בכתב האישום נאמר: “הנאשם החל להתקדם בנסיעה איטית לפנים, כאשר השוטר י.א עודנו עומד בכיוון נסיעתו והנאשם מבחין בו, עד אשר פגע הרכב ברגל שמאל של השוטר י.א, ונעצר. הנאשם עשה כן בכוונה להכשיל את השוטר י.א בתפקידו ולגרום לו לזוז מן הדרך.

“בתגובה לפגיעה בו, הכה השוטר י.א בשתי ידיו במכסה המנוע של הרכב, והתקדם לעבר דלת הנהג כשהוא צועק על הנאשם שלא ייכנס בו ולא ייצמד אליו. הנאשם פתח את דלת הרכב תוך שהוא צועק על השוטר י.א ‘חתיכת *** לא נגעתי בך’. הנאשם נעמד, ודלת הרכב חצצה בינו לבין השוטר י.א. השוטר אמר לנאשם שזו הפעם האחרונה שהוא נצמד אליו ונופף באצבעו כלפי הנאשם, עד שהאצבע נגעה קלות בפני הנאשם. .

“בתגובה, הרים הנאשם את ידו הימנית וחבט באמצעותה בחזקה, כאשר כף ידו פתוחה, בצד השמאלי של ראש השוטר י.א. במעשיו האמורים לעיל, תקף הנאשם שוטר בתקיפה הקשורה למילוי תפקידו בכוונה להכשילו בתפקידו או למנוע או להפריע אותו מלמלאו”.

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות