באוקטובר: עלייה ביותר מ-50% בשיחות מחו”ל בנייח במגזר החרדי

צוות האנליסטים של חברת אומניטלקום זיהה: חרדים הגרים בחו"ל צורכים יותר חדשות אשר מושמעות ב IVR קולי, על מנת להתעדכן במצב בארץ -  והדבר עלה משמעותית החל מה-7 לאוקטובר
נוחי גולד
כ' אדר א' התשפ"ד / 29.02.2024 12:28

בבדיקה מקיפה והצלבת נתוני מערכת אומניטלקום – חברת שירות תקשורת וטלפוניה בענן, המתמחה גם בשירותי שיחות בינלאומיות באמצעות הסכמים בלעדיים עם ענקיות תקשורת ברחבי העולם – עלה, כי תעבורת השיחות הבינלאומיות מטלפון נייח של לקוחות החברה במגזר החרדי בחודש אוקטובר בלבד  עלתה ביותר מ-50%.

עיקר השיחות הנכנסות היו מארה”ב.

עוד עולה מדוחות המערכת של לוקאל03, כי הייתה עלייה בחיוג למספרי תוכן המכווננים לקהל החרדי, באמצעות האזנה ל-IVR (קווי חדשות/רדיו).

צוות האנליסטים של חברת אומניטלקום זיהה, כי חרדים הגרים בחו”ל צורכים יותר חדשות אשר מושמעות ב IVR קולי, זאת על מנת להתעדכן במצב בארץ –  והדבר עלה משמעותית החל מה 7.10.

מעיבוד הנתונים ניכר כי רוב העליה בתעבורת השיחות היא לטלפונים הנייחים לישראל.

אומניטלקום מנהלת תעבורה של מיליוני שיחות בחודש, ומדווחת על עלייה חדה בחודש אוקטובר 2023 בכמות הדקות בשיחות מטלפון נייד ונייח. העלייה בכמות דקות השיחה מטלפון נייח עומדת על כ-60% אחוזים לעומת החודש המקביל אשתקד כאשר, העלייה בדקות מטלפון נייד היא כ-20%.

כיום מחוברים לשירותי ה VOICE של local03 עשרות אלפי משתמשים רחבי העולם. מדובר בשירות אשר משתמש הקצה הנמצא בחו”ל מקבל מספר ישראלי עם קידומת 03, או מנייד את מספר הנייד הישראלי שלו ומשתמש.

צחי בן יצחק, בעלים של חברת אומניטלקום: “לקוחות לוקאל03 המנויים לשירות נהנים משמירה על המספר הנייד הישראלי. מהמספר הישראלי ניתן לקבל ולהוציא שיחות לקבל ולשלוח סמסים והכל בעלות שיחה מקומית. היתרון המובהק ללקוחותינו הינו הזמינות גם בחו”ל תחת המספר הישראלי ללא עיכוב או קיטועים בשיחה וללא כל תלות בתשתית מקומית או באינטרנט”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות