“ראש העיר של כולם”: החרדי שסחף את צפת ביטל את חגיגות הניצחון

עוד לפני שהחלה ספירת הקולות, הוחלט במטה הבחירות של ראש העיר הנבחר: לא יתקיימו חגיגות ניצחון, בשל המלחמה • קקון: "בסופו של דבר אחים אנחנו, ונעבוד יחד למען כל התושבים בעיר"
אריה ריבקינד
י"ט אדר א' התשפ"ד / 28.02.2024 11:46

ראש עיר חרדי ראשון לצפת: יוסי קקון, מועמד ש”ס שכל הסיעות החרדיות התאחדו סביבו זכה ב-52.2% מקולות הבוחרים והביס את ראש העיר שוקי אוחנה.

עוד לפני ספירת הקולות, הוחלט במטה הבחירות של יוסי קקון כי לא יתקיימו חגיגות ניצחון, בשל המלחמה בעזה, הנופלים והחטופים המוחזקים בשבי חמאס.

מיד עם היבחרו החל קקון במרתון פגישות עבודה, כדי להתמודד עם האתגרים הדחופים של העיר ובראשם ביטחון התושבים ושיקום הקופה הציבורית.

קקון: “אני מודה לכל התושבים שתמכו בי, לחברי המועצה והמתמודדים שצעדו איתי לאורך כל הדרך, רבני העיר והשכונות שעודדו וחיזקו וכמובן לפעילים היקרים. פרץ התרגשות והשמחה מקובלים ולגיטימיים, אך בעיצומה של מלחמה בעזה, עם מחירים קשים לכולנו ועל רקע המצב הביטחוני בצפון והמשבר הכלכלי של העירייה, זאת לא העת לחגיגות מוגזמות.

“זכיתי לתמיכה בכל שכונות ואוכלוסיות העיר, וזה לא מפתיע. באתי כדי להיות ראש עיר של כולם, ואני אהיה ראש עיר של כולם. צפת היתה תמיד עיר של שילובים, עיר של אחדות ושיתוף פעולה בין כולם. בסופו של דבר אחים אנחנו, ונעבוד יחד למען כל התושבים בעיר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות