בהוראת האדמו”ר: התלכדות בקרב חסידי בעלזא להצלחת אגודת ישראל ירושלים

נכדו של האדמו"ר נשא דברי ברכה ודיבר על גודל החובה לפעול ולהפעיל עבור רשימת אגודת ישראל בירושלים שסימנה ג’ • הרב מיכל הלברשטאם קרא לציבור לא להיות שאננים: "אנחנו לא רוצים למצוא את עצמנו מול חמש שנים נוספות בהם אנו עומדים כעניים בפתח, מבקשים את המגיע לנו בחסד ולא בזכות. הקדנציה האחרונה לימדה את כולנו כמה חשוב שתהיה נציגות גדולה לאגודת ישראל"
חרדים 10
י"ג אדר א' התשפ"ד / 22.02.2024 10:32

המוני חסידי בעלזא השתתפו בכנס למען הצלחת רשימת אגודת ישראל למועצת העיר ירושלים שהתקיימה בבית המדרש המרכזי בבנין בית המדרש הגדול בקרית בעלזא. הכינוס התקיים בצל הדריכות הרבה והעבודה המאומצת של חברי מועצת העיר ופעילי המטות והרכזים להפעיל את השטח לקראת היום הגורלי, יום הבחירות, יום שלישי הקרוב.

הכנס התקיים אחרי הוראת מרן האדמו”ר שליט”א, שהורה שלא להמתין עד למוצאי שבת ולצאת כבר באמצע השבוע בהכרזה מיוחדת בדבר הצורך להצביע ולהשפיע על אחרים להצביע עבור רשימת אגודת ישראל ירושלים שסימנה ג’, ועבור משה ליאון לראשות העיר.

בכינוס נשאו דברים חבר מועצת העיר ונציג חסידות בעלזא הרב מיכל הלברשטאם, מנכ”ל בית המדרש הגדול הרב ירמי’ דמן והרה”ג ר’ אלימלך נתן נטע רוקח נכד כ”ק מרן אדמו”ר שליט”א.

בכנס עלתה החובה לעשות הכל כדי שסיעת אגודת ישראל בירושלים תגדיל את כוחה במועצה. הרב מיכל הלברשטאם קרא לציבור לשנס מותניים ולחלץ חושים להצלחת המערכה וציין, כי “למרות שברוך השם האווירה בירושלים נקיה ומאוחדת לעומת מקומות אחרים, אך זה שאין כאן מחלוקת לא אומר שמצבנו טוב וניתן לשבת על זרי הדפנה ולקוות שהקולות בקלפי יופיעו מאליהם”.

“אם לא נתאמץ שזה יקרה אף אחד לא יעבוד בשבילנו. אנחנו לא רוצים למצוא את עצמנו מול חמש שנים נוספות בהם אנו עומדים כעניים בפתח, מבקשים את המגיע לנו בחסד ולא בזכות. רק אם נהיה בעמדת כח נוכל להמשיך לדאוג לאינטרסים שלנו ויש כאן עוד הרבה מה לעשות ולפעול”.

הרב ירמי’ דמן עמד בדבריו לפני קהל ההמונים על החשיבות באגודת ישראל גדולה בירושלים. “המשמעות של סיעה גדולה במועצת העיר איננה רק כלפי הנציג שיצטרך לעבוד פחות קשה, יש כאן משהו יותר עמוק. סיעה גדולה משמעותה שהחסידויות בירושלים יקבלו את המקום המגיע להם ושלא עוד יזלזלו בהם ימעיטו מערכם כפי שהיה בקדנציה החולפת”.

הרה”ג אלימלך נתן נטע רוקח, נכד כ”ק מרן אדמו”ר מבעלזא שליט”א, מסר בדבריו דברי ברכה למשתתפים כשהוא מדבר על גודל הזכות והחובה לפעול ולהפעיל למען המטרה הקדושה כשהוא מציין בדבריו את קריאת הקודש של כ”ק מרן אדמו”ר שליט”א בו מתבקש כל אחד ואחד לעשות הכל למען הצלחת סיעת אגודת ישראל בירושלים שסימנה ג’.

בכנס העלו את המהפכה שאגודת ישראל עומדת לעשות בירושלים בכל הנושא של פניות הציבור, בה בכל שכונה ימונה נציג שיטפל בפניות הציבור ושאליו יוכלו התושבים לפנות בכל הדברים שהם זקוקים לו.

לאור דברי מרן האדמו”ר מבעלזא שליט”א, ואחרי הכינוס, נרשמה התעוררות גדולה בקרב ציבור החסידים, הפועלים במטה החסידות לפעול ולהפעיל, להצביע ביום שלישי הקרוב, ח”י אדר א’, עבור רשימת אגודת ישראל ירושלים, שסימנה ג’.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות