בנו של יועץ התקשורת חתר למגע, חיסל את אחד המחבלים – ונפצע

חנניה יוסף, בנו של יועץ התקשורת אריק בן שמעון, נפצע בפיגוע סמוך למעלה אדומים אחרי שחיסל מחבל בקרב: "הילד גיבור" • התפללו לרפואת  חנניה יוסף בן טובה
חרדים 10
י"ג אדר א' התשפ"ד / 22.02.2024 09:34

חנניה יוסף, בנו של יועץ התקשורת אריק בן שמעון, נפצע היום (חמישי) בפיגוע סמוך למעלה אדומים – אחרי שנלחם וחיסל את אחד המחבלים.

חנניה, בן 23, השתחרר משירות מילואים לפני שבוע וחצי בעזה. הוא היה ברכב יחד עם אימו, כאשר נתקלו בפיגוע.

הוא ביצע ירי דרך השמשה, פרק מהרכב, חתר למגע מטווח אפס וחיסל את המחבל, תוך כדי שנפצע בבטנו וברגל.

בן שמעון האב כתב לחבריו אחרי הפיגוע: “הבן נפצע עם כדור בבטן וברגל. בהכרה. שוחחנו איתו כעת”. הוא הוסיף: “הילד גיבור. זיהה את המחבל. ירה מהחלון של הרכב וחתר למגע. חיסל את המחבל בקרב”.

ברשת ב’ סיפר אריק: “הוא סיים עכשיו 4 חודשי מילואים בעזה. הוא תפס טרמפ עם אישתי, ירד מהרכב וחתר למגע – והירי של המחבל פגע בו. הוא בהכרה מלאה. אישתי נפגעת חרדה”.

הוא ביקש להתפלל לרפואת בנו –  חנניה יוסף בן טובה.

בהמשך כתב: “חברים. תודה רבה על כל התפילות והחיזוקים. לטובת כל השואלים ומאחר ואני יועץ תקשורת שיודע שהתקשורת צריכה מידע – חנניה בן 23 השתחרר משירות מילואים לפני שבוע וחצי בעזה. היה ביחד עם אשתי ברכב בדרך לעבודה כמאבטח טיולים (חזר לשגרה).

“כאשר הם עמדו בפקק, אחד המחבלים יצא מרכב בצד שמאל, הצד של אשתי והחל לירות. הבן שלי זיהה את האירוע. ירה במחבל תוך שניות מהרכב כבר כדור ראשון. פרק מהרכב חתר למגע מטווח אפס וחיסל את המחבל תוך כדי שנפצע.

“מצבו בינוני. חטף מספר כדורים בבטן ובאגן. ללא פגיעות פנימיות חמורות אבל כן שברים. בהכרה. שוחח איתי. עבר טיפול ראשוני בהר הצופים וכרגע בדרך לעין כרם כאן אנחנו מחכים לו. יכנס ישר לניתוח. תודה רבה על התפילות. להמשיך. להתפלל. חנניה יוסף בן טובה”.

שרת ההתיישבות אורית סטרוק כתבה בחשבון הטוויטר שלה: “גיבור ישראל! מצדיעה לחנניה, הבן של ידידי הטוב אריק בן שמעון (הדובר המוכשר המסור של שדולת א”י לאורך שנים). חתר למגע וחיסל את המחבל. הוא נפצע וכולנו מתפללים להחלמתו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות