בוסו לבית המשפט: גר בבני ברק, לדחות העתירה נגדי

שר הבריאות אוריאל בוסו, המתמודד מטעם מפלגת ש"ס על ראשות העיר בני ברק, מבקש מבית המשפט לדחות את העתירה שהגיש עו"ד משה ליפל נגד ריצתו • טוען: "מתגורר בעיר בני ברק. אין בעתירה שהוגשה כל ביסוס לטענות חסרות השחר שנטענו" • מבקש: "לדחות העתירה על הסף"
אריה ריבקינד
י"ב אדר א' התשפ"ד / 21.02.2024 12:14

שר הבריאות אוריאל בוסו, המתמודד מטעם מפלגת ש”ס על ראשות העיר בני ברק, הודיע הבוקר (רביעי), בתגובתו לבית המשפט, כי הוא מבקש לדחות את העתירה שהוגשה נגד ריצתו.

כזה עוד לא היה: התוכנית של שמואל גרינברג בבית שמש נחשפת

בכך מודיע בוסו כי הוא ממשיך במירוץ לראשות העיר בני ברק.

בתגובתו לעתירה, באמצעות  עו”ד ישראל באך, כותב אוריאל בוסו: “במקרה דנן מבלי להכביר במילים, הרי שהמשיב 1 (-בוסו) מתגורר בעיר בני ברק, אין בעתירה שהוגשה כל ביסוס לטענות חסרות השחר שנטענו כלפי המשיב 1 שפעל בהתאם להוראות הדין. לא יעלה כי בנסיבות אלו יפגעו זכויותיהם של תושבי העיר בני ברק מצביעיה של המשיבה 5 (-שס) לבחור וזכותו של המשיב 1 להיבחר. כל זאת בעוד העותר נהג בזלול רב לא מיצה הליכים כנדרש, נקט בשיהוי חריף, וחמור מכל זאת הגיש עתירה שעומדת על כרעי תרנגולת תקשורתית, תוך שהוא אפילו ולו למראית העין פונה למשיב 1 כדי לברר האם הוא אכן גר
בבני ברק או לא.

“ראוי היה כי טרם הגשת עתירה ובפרט שעסקינן בעותר שמציג עצמו כעורך דין יתכבד העותר ומעבר לקריאת כתבות בתקשורת יבדוק ישירות אל המשיב 1 והמשיבה 5 את טענותיו. אין ספק כי לו היה העותר פועל כך וממצה הליכים כדין העתירה הייתה מתייתרת.

“מכלול התנהלותו של העותר, המועד המאוחר בו הגיש את העתירה וחוסר העובדות המנויים בה מעבר לציטוט כתבות, כל זאת בעוד המשיב 1 מתגורר כאמור בעיר בני ברק, מביאים למסקנה כי גם מעבר לטענות המקדמיות לדחיית העתירה על הסף, יש לדחות את העתירה לגופא תוך חיוב העותר בהוצאות לדוגמא נוכח התנהלותו.

“אשר על כן, מבקשים המשיבים 1 ו-5 לדחות את העתירה על הסף ולחייב את העותר בהוצאות, מן הדין ומן הצדק להיעתר לבקשת המשיבים”.

הדיון  בעתירה בפני השופט קובי ורדי מבית משפט לעניינים מנהליים בתל אביב יתקיים מחר בשעה 11:30 בבוקר.

פרקליטות המדינה ביקשה ארכה בהגשת תגובתה עד היום בשעה 16:00.

העתירה המנהלית נגד ריצתו של בוסו לראשות העיר בני ברק מטעם ש”ס הוגשה ביום ראשון על ידי עו”ד משה ליפל, תושב העיר בני ברק, באמצעות עו”ד צבי זקס.

בעתירה נטען כי בוסו לא באמת העתיק את מגוריו לבני ברק, וכי מרכז חייו הוא בביתו בפתח תקווה.

העותר, עו”ד משה ליפל, אמר לאחר הגשת העתירה: “לא ייתכן שראשי המפלגות יספסרו בתושבי בני ברק ויעשו דילים פוליטיים על גבם של התושבים. מי שאינו תושב העיר ואינו מכיר את חולייה ומכאוביה אינו יכול להיות מוצנח לצרכים פוליטיים כדי לקבל תמיכה בערים אחרות, הגיעה העת לשים סוף לסחר מכר הבזוי והנלוז שמתקיים אך ורק בערים החרדיות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות