“אמשיך את דרכו”: אלמנתו של נבלני טוענת שהורעל בגז עצבים

יוליה נבלנייה, אלמנתו של אלכסיי נבלני, טענה היום בסרטון וידאו שפרסמה כי בעלה נרצח בידי הנשיא פוטין • "אני מתכוונת להמשיך במאבק של אלכסיי נבלני, להיאבק למען המדינה שלנו ואני מבקשת מכם לעמוד לצידי"
חרדים 10
י' אדר א' התשפ"ד / 19.02.2024 16:36

שלושה ימים לאחר מותו של מנהיג האופוזיציה ברוסיה: יוליה נבלנייה, אלמנתו של אלכסיי נבלני, טענה היום (שני) כי בעלה נרצח בידי הנשיא פוטין באמצעות נוביצ’וק – גז רעיל בעל השפעה קטלנית על מערכת העצבים – ונשבעה להמשיך בדרכו של בעלה המנוח.

מתי הבחירות לעירייה? היכן מבררים אם אני רשום בפנקס הבוחרים?

האלמנה – שבעבר הקפידה לשמור על פרופיל ציבורי נמוך –  טוענת, כי המשפחה לא הורשתה להיכנס לחדר המתים,  כדי שניתן יהיה לטשטש את עקבות גז העצבים ממערכות גופו.

בסרטון שפרסמה ברשת הטוויטר  אמרה האלמנה: “אני יודעת בדיוק עבור מה נהרג בעלי. אני מתכוונת להמשיך במאבק של אלכסיי נבלני, להיאבק למען המדינה שלנו ואני מבקשת מכם לעמוד לצידי ולהשתתף בזעם, בכעס ובשנאה לאלה שהעזו להרוג את עתידנו – כדי שמותו לא יהיה לחינם”

הדוברת של נבלני, קירה ירמיש. סיפרה כי לודמילה נבלנייה, אמו של נבלני, ועורכי דינו לא הורשו להיכנס לחדר המתים שבו נמצאת גופתו. “אחד מעורכי הדין ממש נהדף החוצה. אף אחד בחדר המתים לא יענה על השאלה היכן נמצאת גופתו”.

צוותו של נבלני האשים את הרשויות ברוסיה בהסתרת גופתו במכוון, זאת כדי לטשטש כל עקבות שיובילו לגלות את נסיבות מותו.

עיתון רוסי עצמאי דיווח, כי לא בוצעה נתיחה שלאחר המוות.  לפי הדיווח בעיתון,  מספר ימים לפני מותו של נבלני, קצינים משירות הביטחון הפדרלי הרוסי ביקרו במושבת העונשין שבה הוחזק וניתקו מצלמות אבטחה ומכשירי ההאזנה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות