עם קהלי יעד חדשים: חב”ד בירושלים התייצבה לסייע בהצלחת המערכה של אגו”י

חסידי חב"ד בירושלים פועלים להצלחת רשימת אגודת ישראל למועצת העיר ירושלים, ולהבאת קהלי יעד חדשים למפלגה • רב חסידי חב"ד בשכונת רמת שלמה, הגאון רבי יוסף יצחק הבלין, אמר לחסידים: "מדובר בבחירות גורליות עבור החסידים בירושלים. חייבים להמשיך את העשיה הברוכה"
חרדים 10
י' אדר א' התשפ"ד / 19.02.2024 00:41

היערכות רבה בקרב חסידות חב”ד בירושלים, בבתי הכנסת ובמוקדים הקהילתיים הרבים, ששגשגו בשנים האחרונות בעזרת נציגי ‘אגודת ישראל – ירושלים’ ומועמדם ברשימה, יעקב הלפרין, לקראת הבחירות הקרובות.

בחסידות חב”ד, שם מפעילים מטה פעיל במיוחד, לצד שאר רכזים הפועלים להביא את כלל המצביעים אל הקלפי ביום הבוחר, אף קיבלו דברי חיזוק והתעודדות מפי הגאון החסיד הרב יוסף יצחק הבלין, רבה של קהילת חב”ד בשכונת רמת שלמה ויו”ר ‘היכל מנחם’.

בדברים שנשא במהלך תפילת השבת בבית המדרש 770 בשכונת רמת שלמה, אמר הרב הבלין: “חובה על כל אחד ואחת לפעול אצל אנשים נוספים כדי שיצביעו עבור רשימת אגודת ישראל ביום שלישי הבא – יום הבחירות”.

הרב הבלין  הוסיף: “מדובר בבחירות גורליות עבור חסידי חב”ד בעיר ירושלים כולה, ואשר על כן על כל אחד ואחד לעשות מעשה על מנת לדאוג להמשך העשייה של חבר המועצה יעקב הלפרין, שפעל ויפעל גם בעתיד לטובת קבלת הקצאות, פיתוח מערכת החינוך ועוד”.

יצויין, כי בחב”ד פועלים כדי לגייס קולות נוספים מהציבור הכללי, זאת במטרה לדאוג להגדלת הכוח של רשימת אגודת ישראל בירושלים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות