הפרשן האמריקני הבכיר: “ישראל רוצה להתאבד? שתקשיב לביידן”

מארק לוין, הפרשן הבכיר ברשת פוקס ניוז, התראיין לערוץ 14 ואמר על הדחיפה של הממשל להקמת מדינה פלשתינית: "זה טירוף" • לטענתו, הממשל הנוכחי הפך לאויב של ישראל: "אתם נלחמים בשתי זירות, יש לכם את המחבלים במדינות טרור ויש לכם דיפלומטיה אמריקאית"
חרדים 10
י' אדר א' התשפ"ד / 18.02.2024 22:53

מארק לוין, פרשן בכיר ברשת פוקס ניוז, העניק היום (ראשון) ראיון  לליבי אלון בערוץ 14, במהלכו תקף בחריפות את המדיניות של ממשל ביידן ביחס לישראל –  ובפרט לדחיפה להקמת מדינה פלשתינית.

“זה ממש טירוף”, אמר,” אם אתם רוצים להתאבד – תקשיבו לממשל ביידן”.

לוין, יהודי אמריקני הידוע בשל דעותיו השמרניות, הוסיף כי הממשל הנוכחי הוא אויב של מדינת ישראל: “אתם נלחמים בשתי זירות, יש לכם את המחבלים הרגילים במדינות טרור ויש לכם דיפלומטיה אמריקנית. בלינקן בא למזרח התיכון ומנסה לארגן מדינות ערביות נגד ישראל. הוא מארגן את אירופה נגד ישראל, והוא מארגן מאמץ להקמת מדינה פלשתינית. העובדה היא שיש לכם אויבים ענקיים – ג’ו ביידן, טוני בלינקן, ג’ייק סאליבן והמפלגה הדמוקרטית”.

לוין טען כי אישי ציבור מתוך ישראל, ובפרט שלושה ראשי מממשלה לשעבר, גורמים נזק רב למדינה: “כשיש לכם מישהו כמו אהוד ברק, ראש ממשלה כושל לשעבר, שמעביר 90 אחוז מכל ריאיון בלכלך על ראש הממשלה שלכם בדרכים נוראיות; כשיש לכם אנשים כמו לפיד, שהם חלשים לגמרי – הממשל האמריקני רוצה אותו כראש הממשלה שלכם כי הם יודע שהוא יצליח לשלוט בו; יש לכם אנשים כמו בנט, שהוא בעצם, אני אגיד את האמת,  הוא קצת כמו זיקית, הוא לוקח איזה צד שצריך כדי להיות ראש ממשלה…

“כשיש לכם את שלושת הלצים האלה ואחרים, אומרים את מה שהם אומרים, מפרסמים אותם בתקשורת הערבית, על ידי גורמים נתעבים, או על ידי התקשורת האמריקנית, הם נותנים גיבוי, הם נותנים תמיכה, ואני רוצה שעם ישראל והשלושה האלה ידעו , לאנטישמים בארה”ב, למפלגה הדמוקרטית בארה”ב –  המלחמה שלהם על נתניהו היא מלחמה על ישראל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות