הגיע במונית, פרץ למכולת, גנב כסף ומוצרים ונמלט • המצלמה תיעדה הכל

צפו בתיעוד: גנב, תושב ירושלים, הגיע במונית, נכנס למכולת, גנב סכום כסף ומוצרים ולאחר מכן נמלט • אחרי שאותר ונעצר לחקירה - היום הוגש לבית המשפט כתב אישום
חיים טוויל
ו' אדר א' התשפ"ד / 14.02.2024 22:27

חוקרי תחנת לב הבירה של מחוז ירושלים  השלימו  חקירת מקרה התפרצות למכולת בבירה בחודש ינואר, ולאחר פעולות שנערכו לאיתורו של הנאשם במעשה, בן 39 מירושלים, הגישה היום (רביעי) יחידת תביעות ירושלים כתב אישום בגין מעשיו, לצד בקשה להורות על מעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

מתי הבחירות לעירייה? היכן מבררים אם אני רשום בפנקס הבוחרים?

בשעות הבוקר של ה-10.1.24, התקבל במשטרה דיווח על פריצה ממנהל בית העסק במרכז ירושלים – ולמקום הוזעקו שוטרי תחנת לב הבירה,  שהחלו בחקירת המקרה, תוך איסוף ראיות וממצאים על ידי שוטרי הזיהוי הפלילי.

על פי ממצאים שנאספו, נודעה זהותו של החשוד במעשה, וניתן צו בימ”ש המורה על מעצרו בעת איתורו.

לאחר מאמצים רבים, אותר הנאשם בשבוע החולף והועבר לחקירה בתחנת המשטרה. מעצרו הוארך בבית משפט השלום בעיר לטובת מיצוי פעולות החקירה הנדרשות.

על פי ממצאי החקירה ועובדות כתב האישום עולה, כי בסביבות השעה 03:30 הגיע הנאשם באמצעות מונית סמוך לבית העסק. לאחר מכן, הצליח להיכנס לתוך המקום, נטל מוצרים ממקרר ההקפאה ולאחר מכן החל מתעסק בקופה של העסק, תוך שהוא פורץ את מגירת הקופה ונטל מאות ש”ח.

על פי עדויות, גרם הנאשם נזק כספי מצטבר של כ-1,700 ש”ח במזומן ובמוצרים שנטל שלא כדין. מיד לאחר שביצע את מעשיו, יצא מתוך העסק ועזב את המקום.

בימים האחרונים השלימו חוקרי המשטרה את מלאכת חקירת המקרה המיוחס לנאשם וכנגדו הגישה היום יחידת התביעות המשטרתית של מחוז ירושלים את כתב האישום בגין עבירות של הסגת גבול פלילית וגניבה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות