ביקור בתוך האגף השמור בו כלואים מחבלי הנוח’בה • צפו

באגף השמור במדינה כלואים מחבלי הנוח'בה ומחבלי חמאס שהשתתפו בטבח, ומחבלים שביצעו פעולות טרור נגד כוחותינו במהלך התמרון הקרקעי - ונעצרו  • הלל ביטון רוזן מערוץ 14 נכנס פנימה ומציג תיעוד בלעדי 
חרדים 10
כ"ג שבט התשפ"ד / 01.02.2024 23:08

הלל ביטון רוזן, הכתב הצהאי של ערוץ 14,  נכנס לאגף השמור במדינה בו כלואים המחבלים שביצעו את טבח ה-7 באוקטובר, והביא הצצה למה שקורה שם. באגף הכליאה נמצאים מחבלי הנוח’בה ומחבלי חמאס שהשתתפו בטבח, לצד מחבלים שביצעו פעולות טרור נגד כוחותינו במהלך התמרון הקרקעי.

בתיעוד נראים המחבלים חפויי ראש, יישובים על הרצפה, כאשר מפקד הכלא תת ניצב יוסף כניפס, מסביר: “פה נמצאים 150 אסירים. אף מהם לא זז. אף אחד מהם לא חוזר לאוהל עד שמפקדי המשמרות מאשרים את הספירה ורואים שהכל בסדר”.

מתוך כותלי הכלא מחבלי חמאס מעבירים ביקורת על הנהגת ארגון הטרור: “ההנהגה לא מאורגנת ואין להם שום יכולת לשלוט ולמשול, היינו חיים ברצועת עזה והמצב השתפר עם חזרת העובדים לישראל”.

תפריט המזון של המחבלים כולל אפונה, אורז, כרוב ולחם לארוחת הצהריים, ופעמיים בשבוע הם מקבלים גם שתי נקניקיות.

כניפס מסביר: “התנאים של האסירים הביטחוניים הוחמרו החל מה-7 באוקטובר. התנאים הוחמרו למינימום המחויב על פי הדין הבינלאומי”.

כמו כן, גם גורמים בכירים בשב”ס מעידים כי השינוי לאחרונה ניכר מאוד. המחבלים הבינו שהקייטנה נגמרה, והמדיניות החדשה ברורה – כל מי שרצח יהודים או רק ניסה לעשות זאת, יקבל את מינימום התנאים המחויב בחוק.

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות