חגיגה בקריית אתא: טקס הוקרה לתורמי המקווה החדש בראשות גאב”ד מאקאווא

בטקס ההוקרה בטקס השתתפו גאב"ד מאקאווא, רבני העיר הגאון רבי חיים שלמה דיסקין והגאון רבי אליהו מימון, רבני השכונות, וראש העיר יעקב פרץ • בימים הקרובים יפתח המקווה בהרצה: טקס הפתיחה הרשמי אמור להתקיים בעוד כחודשיים
אבי כץ
כ"ג שבט התשפ"ד / 01.02.2024 22:10

השבוע התקיים טקס הוקרה לתורמים מחו”ל שהשתתפו בבניית המקווה החדש והמפואר ברחוב הרצל בקריית אתא.

בטקס השתתפו גאב”ד מאקאווא, רבני העיר הגאון רבי חיים שלמה דיסקין והגאון רבי אליהו מימון, רבני השכונות, וראש העיר יעקב פרץ. כמו כן השתתף שליחו וחתנו של הרה”צ רבי דוד אבוחצירא, הרב יוסף חיים פרץ.

טקס הפתיחה הרשמי אמור להתקיים בעוד כחודשיים.

המקווה נבנתה על ידי עיריית קריית אתא, בראשות יעקב פרץ, אשר ליווה ופיקח באופן אישי על הפרויקט המיוחד – ואף הגיע לשטח לעקוב מקרוב מידי חודש אחר קצב התקדמות העבודות במקום, ובהשתתפות תורמים מחו”ל, על פי בקשת גאב”ד מאקאווא, אשר המריא מספר פעמים לארה”ב במיוחד כדי להתרים עבור המקווה.

יצוין, כי מאז החלו העבודות במקום לפני כשלוש שנים, מגיע גאב”ד מאקאווא מידי יום למקום ואומר פרקי תהילים במקום אשר נבנה למען טהרת המשפחה ודורות ישרים בקדושה וטהרה בעשרות השנים הבאות.

יד ימינו של הגאב”ד, ר’ ישראל נח רוב, הוא שדחף ותכנן את כל הפרויקט עם גורמי המקצוע – מהתחלה ועד לפרטים הקטנים, בשיתוף המפקח הארצי למקוואות הרב יחזקאל רוזנברג, שבניסיונו המקצועי פיקח על בניית המקווה עם כל ההידורים הרבים, בשילוב פאר והדר שיכבד המבקרות במקום.

בימים הקרובים יפתח המקווה בהרצה כדי לבדוק שכל המערכות עובדות כראוי, ללא תקלות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות