עוד טרור פסיכולוגי: חמאס פרסם סרטון תעמולה של שלוש מהחטופות

ארגון הטרור הפיץ סרטון בו נראות קרינה ארייב, דניאלה גלבוע ודורון שטיינברכר • הסרטון ככל הנראה צולם בתחילת השבוע שעבר • משפחתה של קרינה: "ראינו את הסרטון - לא נפסיק לרגע לעשות הכול כדי שתחזור הביתה בחיים"
חרדים 10
י"ז שבט התשפ"ד / 27.01.2024 19:52

ארגון הטרור חמאס פרסם בערב שבת סרטון תעמולה נוסף, בו תועדו שלוש חטופות ישראליות: קרינה ארייב, דניאלה גלבוע ודורון שטיינברכר – שנחטפו בשבת השחורה.

מזהים שהילד מוכשר מאד? תזניקו אותו קדימה עם קורסים לחרדים

בסרטון נטען כי הוא צולם ביום ה-107 למלחמה, אך לא ניתן לדעת זאת בוודאות.

‘חרדים 10’ לא מפרסם את תוכן הסרטון. הדברים שהשלוש אומרות בסרטון הוכתבו להן על ידי מחבלי החמאס למטרות טרור פסיכולוגי ותעמולה.

דורון שטיינברכר, בת 30,  נחטפה מביתה בכפר עזה. היא נוטלת תרופה כרונית מדי יום ומאז החטיפה לא לקחה אותה ונמצאת בסכנת חיים בשל כך. דורון היא אחות וטרינרית. הקשר איתה נותק לאחר ששלחה הודעה קולית לחברותיה, שבה היא נשמעת אומרת “תפסו אותי”.

דניאלה גלבוע, בת 19 מפתח תקווה, נחטפה עם חברות מאזור נחל עוז כשהיא בפיג’מה. כשהחלה המתקפה היא כתבה לאמה: “מתקיפים אותנו, תתפללי עלינו”. יש סרטון מטושטש שבו רואים אותה על אחד הרכבים בדרכם לעזה. בני משפחתה הצליחו לזהות את החולצה שלה.

קרינה ארייב, בת 19 מפסגת זאב, נחטפה גם היא מאיזור נחל עוז. המשפחה קיבלה סרטון ובו נראתה חטופה בידי חמאס. בשש וחצי התקשרה לאבא שלה, עדכנה ששמעה יריות, ונפרדה מהמשפחה. בהמשך, המשפחה נחשפה לסרטון בטלגרם שבו היא נראית נחטפת במכונית עם עוד שתי בנות, כשהיא עם פציעות בפנים.

המשפחה מתארת ילדה עדינה עם לב גדול: “גם כשהתקשרה ובכתה, ביקשה שלא ננקום ושלא ניסע לחפש אותה, שנמשיך בחיים שלנו”.

משפחתה של קרינה הגיבה: “ראינו את הסרטון, שמענו את קרינה, לא הפסקנו ולא נפסיק לרגע לעשות הכול כדי להחזיר אותה הביתה בחיים”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות