המונולוג הנוקב של מגל: “משחקים לידיים של החמאס, פשוט השתגענו”

על רקע הקריאה לעסקת חטופים "בכל מחיר" - מגיש 'הפטריוטים' ינון מגל נשא מונולוג תקיף: "מה שקורה פה זה קמפיין לטובת חמאס, זו מדינה בלי עמוד שדרה ובלי כוח סיבולת" • "מה סינוואר יחשוב לעצמו אם זה הקמפיין שמתנהל פה בעידוד אמצעי התקשורת?"
חרדים 10
י"א שבט התשפ"ד / 21.01.2024 01:13

לא לעסקה בכל מחיר: ‘מטה משפחות החטופים’ קיים הערב (מוצאי שבת) עוד הפגנה בתל אביב, במהלכה קראו המפגינים שוב ושוב לממשלה ולחתור בכל מחיר לעסקה עם החמאס – וזאת בזמן שצה”ל ממשיך גם בשעות אלה להילחם ברצועה ולהפעיל לחץ צבאי על ארגון הטרור הרצחני.

נתקלתם בבעיה ברישום לגן ילדים, בתי ספר וסמינרים? • כל המידע כאן

ינון מגל, מגיש תוכנית ‘הפטריוטים’ בערוץ 14, נשא הערב מונולוג תקיף ונוקב נגד הלחץ המסיבי והממושך שמפעיל ‘מטה המשפחות’ על הממשלה.

מגל: “הם פשוט משחקים לידיים של האויב. מה שקורה פה זה קמפיין שמה שהוא עושה זה לטובת חמאס. במשמעות שלו, של מה שהוא מייצר, זה עוזר לחמאס, כי יחיא סינוואר שומע שרוצים בחירות, שרוצים להפיל את נתניהו, שרוצים את החטופים ‘עכשיו עכשיו עכשיו’, ‘בכל מחיר’, עם ‘לשחרר את כל האסירים’. אז מה שהוא יחשוב לעצמו, מה הוא יחשוב לעצמו אם זה הקמפיין שמתנהל פה בעידוד אמצעי התקשורת?

“זה אירוע מופרע. מדינה בלי עמוד שדרה, בלי כוח סיבולת, בלי לעמוד בדבר הזה. יש פה על הכף לא רק 136 חטופים – יש פה מדינה שלמה ועתיד של מדינה שלמה וחלילה עוד מאות ואלפי חטופים, כי גם חיזבאללה רואה את הדבר הזה.

“השר איזנקוט אמר ‘נתניהו לא דובר אמת, אי אפשר להפיל את חמאס, אי אפשר למוטט את חמאס’ וכל מיני דברים כאלה – וישר זה מתורגם באיראן ובחיזבאללה והם מהדהדים את הדברים האלה בכל העולם הערבי”.

מגל סיים את דבריו בזעם: “אנחנו פשוט השתגענו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות