“חנק אותי, לא יכולתי לנשום”: חיים לוינסון הותקף בידי שוטר ב’טדי’

איש התקשורת חיים לוינסון הותקף בידי שוטר לבוש באזרחי, לפני משחק כדורגל באצטדיון טדי בירושלים: "לקח לי את המשקפיים והטיח אותם בשער. שבר את המשקפיים והעדשות. 2,000 שקלים" • המשטרה: ההתנהלות במקרה זה תיבדק ותטופל בהתאם
חיים טוויל
י' שבט התשפ"ד / 20.01.2024 21:17

איש התקשורת חיים לוינסון הותקף הערב (מוצ”ש) בידי שוטר לבוש באזרחי, לפני משחק כדורגל באצטדיון טדי בירושלים.

איפה אתם רוצים את הדירה שלכם? הגרלת ‘דירה בהנחה’ • כל הפרטים

לוינסון כתב בציוץ שפרסם בחשבון הטוויטר שלו: “מגיע לטדי באיחור מ’פגוש את העיתונות’. רואה שוטר משתולל על אזרחי, משתולל ומרביץ,

“תראו אותו קירח באמצע נותן אגרופים, מצלם אותו. קופץ עליי חונק אותי, שלא יכולתי לנשום.

“לקח לי את המשקפיים והטיח אותם בשער. שבר את המשקפיים והעדשות (יש לי צילנדר) 2,000 שקלים. ומה, באתי לראות כדורגל. שתפו, נמאס”.

תגובת משטרת ישראל:

במהלך משחק הכדורגל הערב באצטדיון טדי בירושלים, פקחי עירייה ניסו להיכנס ליציע אוהדים לטובת אכיפת תקנות איסור עישון באצטדיון. הפקחים נתקלו באוהדים שמנעו זאת מהם בכח והכשילו את ביצוע האכיפה.

בעקבות כך, הוקפצו כוחות משטרה לסייע לפקחים באכיפה, ובמהלך ההתרחשות נאלצו השוטרים להשתמש בכח לאחר שנחסמו והותקפו באגרופים וביריקות על ידי קומץ אוהדים. כתוצאה מתקיפת השוטרים במקום, שוטר אחד נפגע בעינו.

בעקבות כך, נעצר חשוד אחד בחשד לתקיפת שוטרים, ושלושה אוהדים נוספים שהתפרעו הורחקו בגין הפרת הסדר.

לצד התנהלות פסולה זו של מספר אוהדים אלימים, התברר כי במהלך ההתרחשות נפגע אחד מהאוהדים שהיה בסמוך, לא היה מעורב במקרה זה, תיעד את ההתרחשות ומשקפיו נשברו, זאת כתוצאה משימוש בכח של בלש משטרה כלפיו. ההתנהלות במקרה זה תיבדק ותטופל בהתאם.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות