חטף צעירה ודרש כופר כספי מאמה • צפו ברגעי מעצר החוטף ושחרורה

שוהה בלתי חוקי בישראל מסרי לנקה, שהבריח את הגבול מירדן, חשוד שכלא צעריה בת 21 באבו גוש - וסחט את אמה בדרישה לתשלום • הבלשים פשטו על הדירה ועצרו את החשוד האישה נמצאה ושוחררה כשהיא ללא פגע
חיים טוויל
ט' שבט התשפ"ד / 19.01.2024 15:23

אתמול התקבל דיווח למוקד 100 של המשטרה מאשה, נתינה זרה מסרי לנקה השוהה בישראל עם אישור שהייה, על כך שבתה – בת 21 מסרי לנקה, נחטפה. לדברי האם, החוטף אותו היא מכירה, דרש ממנה לשלם כופר בתמורה לשחרור בתה.

שוטרים הגיעו אל האם והחלו בביצוע פעולות חקירה ראשוניות.

חקירת המקרה הוטלה על היחידה המרכזית של מחוז ירושלים, ובמהרה התברר כי הרקע למעשה פלילי.

אתמול נפתח חפ״ק משטרתי מיוחד בימ״ר ירושלים בניסיון לאתר את החטופה והחוטף.

לאחר שימוש באמצעים שונים ופעולות חקירה מגוונות, התחקו חוקרי המשטרה אחר החשוד, בן 36, נתין זר מסרי לנקה השוהה בישראל ללא אישורי שהייה, גילו את זהותו ומיקומו.

אמש (ליל שישי) הגיעו הבלשים לדירה בה שהו באבו גוש. השוטרים עצרו את החשוד ואת האשה שחטף, כשהיא בריאה ושלמה ומוחזקת באחד מחדרי הבית.

החשוד נלקח לחקירה בימ״ר ירושלים בחשד לחטיפה לשם כליאה וסחיטה, שהייה לא חוקית בישראל ועוד.

הצעירה הוחזרה לחיק אמא, לאחר שנגבתה עדותה במשטרה.

מחקירה ראשונית במשטרה עלה, כי החשוד נכנס לישראל שלא כחוק מגבול ירדן, והיה מעורב גם בהברחת נתינים זרים נוספים ללא אישורי שהייה בישראל.

כמו כן חטף את האשה באמתלות שונות, וגרם לה להגיע עמו לדירה באבו גוש, נטל ממנה את מכשיר הטלפון שלה, הכניס אותה לחדר והחזיק אותה שם בכוח בניגוד לרצונה.

היום הובא החוטף לבימ״ש השלום בירושלים, שם הוארך מעצרו בחמישה ימים.

החקירה בימ״ר ירושלים נמשכת במטרה למצות עמו את הדין.

מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג׳מן, שיבח הבוקר בהערכת מצב שקיים בעיר העתיקה את השוטרים, החוקרים והבלשים, שלקחו חלק בפעילות, והובילו לשחרור החטופה ללא פגע ולמעצר החוטף.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות