ב-30 רשויות: 16,000 כרטיסי מזון חולקו לתושבים מאיזורי הלחימה

בעקבות המלחמה: 16,000 כרטיסי מזון הוענקו על ידי כולל חב"ד למשפחות מיישובי קו העימות, בדרום ובצפון, מפונים ואלה שנפגעו מהמצב הכלכלי, מ-30 רשויות ברחבי הארץ  • הכרטיסים שחולקו ביוזמת שר הרווחה יעקב מרגי, מאפשרים לרכוש מוצרים מגוונים ברשתות המזון השונות 
חרדים 10
ח' שבט התשפ"ד / 17.01.2024 22:37

המצב הכלכלי הקשה הולך ומחמיר בקרב משפחות רבות בצפון ובדרום, אלה המפונים ואלה שבחרו להישאר במקום מגוריהם.

כולל חב”ד – שמפרוץ המלחמה מלווה משפחות רבות מעוטף עזה ומאזורי קו העימות – העניק בימים האחרונים 16,000 כרטיסי מזון למשפחות מאיזורי הלחימה מ-30 רשויות, בסיועו של איש העסקים לב לבייב, הקרן לידידות והפדרציות של צפון אמריקה – וביוזמת שר הרווחה יעקב מרגי.

בכל כרטיס מענק כספי, המאפשר לרכוש מוצרים מגוונים ברשתות המזון השונות ברחבי הארץ, זאת במקביל לכרטיסי המזון שחולקו לאלפי משפחות מכלל יישובי עוטף עזה, במסגרת מיזם משותף עם איש התקשורת גיא לרר.

החלוקה מבוצעת באמצעות הלשכות לשירותים חברתיים.

“תושבי קו העימות הם הגיבורים האמיתיים”, אמר הרב מענדי בלוי מכולל חב”ד. “הם לא רק מתמודדים עכשיו עם המצב הבטחוני המורכב – הם למעשה מתמודדים כבר עשרים שנה עם חרדות של טילים, כל פעם בסבב אחר”.

בלוי מספר כי  שוחח עם חלק מהמשפחות, ושמע תיאורים קורעי לב על המצב הכלכלי.

“כל בוקר הוא אתגר חדש עבורם”, מסביר בלוי, “יש את חזית הלחימה הצה”לית, ויש את חזית הלחימה האזרחית, ושם הם נמצאים, משוועים לעזרה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות